Ο Fernando Alonso έχει δηλώσει ότι εξετάζει σοβαρά να επιστρέψει στην F1 το 2021, αλλά ο David Coulthard δεν βλέπει σε ποια ομάδα θα μπορούσε να πάει. Όπως ξέρεις, ο 38-χρονος Ισπανός αποχώρησε από το άθλημα στο τέλος της σεζόν του 2018, και αποφάσισε να κυνηγήσει προκλήσεις εκτός της Formula 1.

Και αυτό έκανε, καθώς έτρεξε για δύο χρόνια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, στις 24 ώρες του Le Mans, στο Indy500 και -πρόσφατα- στο Dakar. Αλλά με τους νέους κανονισμούς που θα διέπουν την Formula 1 από το 2021, και οι οποίοι θα μπορούσαν να κλονίσουν τις ισορροπίες στο grid, ο Alonso επιζητά την επιστροφή.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του στην ισπανική εφημερίδα AS, όμως, ο Coulthard, εκφράζει τις αμφιβολίες του ότι θα δούμε του χρόνου τον Ισπανό να αγωνίζεται στην F1. Η Red Bull έχει καταστήσει σαφές ότι δεν υπάρχει κανένα σημείο επαφής με τον Alonso, ενώ και η Honda δεν “βάζει νερό στο κρασί της” μετά το περίφημο “GP2 engine” του Ισπανού, παρότι ο τελευταίος ζήτησε συγγνώμη για αυτό.

Πιο συγκεκριμένα, ο Coulthard δήλωσε:

Ξέρω ότι θέλει να επιστρέψει, αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάποια επιλογή. Δεν νομίζω ότι η Mercedes τον χρειάζεται ή τον θέλει. Δεν νομίζω ότι η Ferrari τον χρειάζεται ή τον θέλει. Δεν νομίζω ότι η Red Bull τον χρειάζεται ή τον θέλει. Πού θα πάει; Πίσω στη McLaren;

Παρόλα αυτά, ο Coulthard κατέστησε σαφές ότι θεωρεί τον Alonso ως ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχει δει η F1, αλλά στην ηλικία του ίσως πρέπει να αποδεχτεί ότι οι μέρες του στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν τελειώσει, τονίζοντας:

Για μένα, ο Alonso είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς της Formula 1, πραγματικά ταλαντούχος όπως ο Lewis Hamilton, ο Michael Schumacher ή ο Ayrton Senna. Ότι έχει οδηγήσει ήταν γρήγορος, αλλά ο καθένας έχει τη στιγμή του, και γι ‘αυτόν ίσως έχει έρθει.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Honda δεν θα αλλάξει τη συμφωνία της με την Andretti Autosport, κλείνοντας έτσι οριστικά την πόρτα στον Alonso για να αγωνιστεί στο φετινό Indianapolis 500 με την αμερικάνικη ομάδα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, πλέον γυρίζουν την πλάτη στον Ισπανό και ομάδες με κινητήρα της Chevrolet, με τελευταίο παράδειγμα την ομάδα του Ed Carpenter, ο οποίο δήλωσε στο NBC Sports:

Δεν μπορούμε να τρέξουμε περισσότερα από τρία μονοθέσια. Είμαστε μια ομάδα δύο μονοθέσιων. Αν διπλασιάσουμε το μέγεθος της ομάδας μας μόνο για τον Μάιο, δεν θα ήταν καλό για όλους.