Αν κάποια ομάδα τράβηξε πάνω της τα βλέμματα, κατά την διάρκεια του πρώτου τριήμερου δοκιμών της Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης, αυτή πρωτίστως ήταν η Mercedes, και μετά η Racing Point. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, ας επικεντρωθούμε στην πρώτη, καθώς όλοι στα paddocks μιλούσαν για το σύστημα DAS (Dual Axis System), που παρουσίασε η γερμανική ομάδα την δεύτερη ημέρα των δοκιμών.

Στο παρακάτω, όμως, video o τεχνικός επικεφαλής της Mercedes, James Allison μίλησε για τις αλλαγές και στο power unit της W11, που κατ’επέκταση είχαν αντίκτυπο στον σχεδιασμό του αμαξώματος του μονοθέσιου.

Όπως θα δεις και θα ακούσεις, ο Allison κάνει ειδική μνεία στη συνεισφορά του Brixworth, εκεί που κατασκευάζονται οι κινητήρες της Mercedes για την F1, τονίζοντας πως οι μηχανικοί κατάφεραν να εξάγουν επιπλέον δύναμη από το power unit, λέγοντας:

Οι μηχανικοί μας έχουν καταφέρει να βρουν πολλή ιπποδύναμη από τη μονάδα ισχύος. Φέτος, έχουν καταφέρει να αναβαθμίσουν την δύναμη του κινητήρα. Και δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη. Έχουν καταφέρει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να βάλουν τα δυνατά τους και να μας δώσουν μία μονάδα ισχύος που ανοίγει κι άλλες δυνατότητες στον τομέα του σασί, ώστε να μπορούμε να εξελίξουμε περισσότερο το αεροδυναμικό κομμάτι.

Ακόμα, ο Allison είπε ότι ο κινητήρας θα έχει αυξημένη αντοχή σε ψηλές θερμοκρασίες, ένας τομέας που υστερούσε σχετικά η ομάδα την περασμένη χρονιά, και που είχε αναφέρει στην παρουσίαση της W11 ο Andy Cowell, επικεφαλής του τομέα του PU, με τον Βρετανό να τονίζει:

Το γεγονός ότι μπορεί να δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλότερες θερμοκρασίες σημαίνει πως μπορούμε να έχουμε μικρότερα ψυγεία και να μπορούμε και πάλι να ψύξουμε σωστά το μονοθέσιο. Είναι κι ένας από τους λόγους που το μονοθέσιο είναι πιο λεπτό από εκείνα των περασμένων ετών.