Πριν μια εβδομάδα, έγινε γνωστό ότι η Aston Martin ακύρωσε τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής και στη νέα Hypercar κατηγορία με τουλάχιστον 2 αγωνιστικές Valkyrie. Ο Lawrence Stroll, μετά την αγορά του 16,7% των μετοχών της βρετανικής εταιρίας, έχει κάνει γνωστό ότι από το 2021 η Aston Martin θα συμμετάσχει στην F1 ως εργοστασιακή ομάδα, με την βρετανική εταιρία να αναφέρει ότι η αυτός είναι ένας από τους λόγους για την ακύρωση του προγράμματος, καθώς ταυτόχρονα αξιολογεί το νέο, κοινό πρωτάθλημα LMDh, που θα ξεκινήσει το 2022.
Η Scuderia Cameron Glickenhaus, η οποία σκοπεύει να εισέλθει στην κατηγορία Hypercar του Le Mans με το δικό της hypercar, το 007, άσκησε δριμεία κριτική στην Aston Martin, λέγοντας -μέσα από την επίσημη σελίδα της στο Facebook:
Λυπάμαι για εκείνους που αγόρασαν τις μετοχές της Aston όταν σε τιμή IPO (όταν μπήκε στο χρηματιστήριο). Αισθάνομαι ότι οι μισθοί των στελεχών της Aston για τις κακές επιδόσεις είναι αισχροί. Πρέπει να κάνουν κάτι τιμητικό, να παραιτηθούν και να επιστρέψουν τα χρήματα στην εταιρεία.
Είμαι αηδιασμένος από τη γκρίνια τους προς την ACO, η οποία άλλαξε με χαρά τους κανόνες για να δεχτεί τον κινητήρα της Aston, που είχε σαν συνέπεια να ακυρώσει την συνεργασία μας με την Alfa Romeo για κινητήρες και ανάγκασε την Toyota να ξοδεύει περισσότερα χρήματα αλλάζοντας τους δικούς της, και στη συνέχεια να λέει “γεια σας”.
Τώρα κατηγορούν το κυβερνών σώμα. Αξιολύπητο. Θα πρέπει να κοιτάξουν στον καθρέφτη, αν θέλουν πραγματικά να δουν ποιος φταίει. Η παιδική συμπεριφορά τους μας πήγε πίσω και μας κόστισε χρήματα, αλλά -σε αντίθεση με την Aston- η Toyota, η ByKolles και εμείς θα είμαστε εκεί την επόμενη σεζόν με εξαιρετικά και ενδιαφέροντα αυτοκίνητα και θα αγωνιστούμε σκληρά και αξιόλογα. Μερικοί κατουρούν τα παντελόνια τους στις πύλες της κολάσεως, ενώ κάποιοι από εμάς δεν κάνουν πίσω.