Το 2000 ο Σεΐχης Abdelaziz bin Khalifa Al Thani, ο μεγαλύτερος από τους οκτώ γιους του Εμίρη του Κατάρ, παρέλαβε αυτήν την Aston Martin Vantage Le Mans V600 και το αυτοκίνητο θα βγει σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s στις 6-7 του μηνός στο περιθώριο του φετινού Amelia Island Concours d’Elegance, όπου και εκτιμάται πως θα πιάσει τιμή μεταξύ 375.000 και 425.000 δολαρίων.

1

Ο Al Thani ζήτησε από την Aston Martin να βάψει το αυτοκίνητο σε αυτό το ιδιαίτερο πράσινο χρώμα, τοποθετώντας μπεζ και πράσινες δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Το λογότυπο των Al Thani βρίσκεται στα καθίσματα, στον επιλογέα των ταχυτήτων, στα μαρπσιέ και στο βιβλίο οδηγιών. Το αυτοκίνητο βρισκόταν στη κατοχή της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ έως το 2008 όταν και πουλήθηκε σε ένα ιδιωτικό μουσείο στην Ιαπωνία. Το 2017 άλλαξε ξανά χέρια και από τότε βρίσκεται στις ΗΠΑ. Είναι το 38ο από τα 40 που κατασκεύασε η Aston Martin και το 22ο που αριστεροτίμονο. Μέχρι σήμερα έχει διανύσει 19.000 χλμ.

2Διάβασε επίσης

Χαμένο διαμάντι: Aston Martin V8 Vantage

Η Aston Martin δημιούργησε το συγκεκριμένο μοντέλο προκειμένου να γιορτάσει την 40η επέτειο της νίκης της στον 24ωρο αγώνα του Le Mans και στην ισχυρότερη έκδοση, αυτή με το V600 πακέτο, ο 5.3 λίτρων V8 απέδιδε 600 άλογα και 820 Nm ροπής. Ναι, για ένα διάστημα, το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, ήταν μία Aston Martin V8 Vantage! Ο τρόπος που απέδιδε αυτά τα άλογα όμως, ίσως να ήταν πιο τρελός και από τα άλογα καθ’αυτά. Ο V8 κινητήρας, εξοπλιζόταν με 2 –ναι, δύο- Eaton M90 superchargers τύπου Roots. Έναν για κάθε πλευρά του V.

3

Δυστυχώς, παρότι η V8 Vantage Le Mans V600 είχε όλα τα καλούδια που θα έπρεπε να έχει μία ειδική έκδοση –αναβαθμισμένα 6πίστονα φρένα εμπρός, 4πίστονα πίσω, ζάντες μαγνησίου, brutal εμφάνιση και πολλά άλογα- δεν είχε την οδική συμπεριφορά να τα υποστηρίξει. Η ανάρτηση ήταν υπερβολικά μαλακή και η συμπεριφορά της πανίσχυρης Aston είτε υποστροφική, είτε υπερστροφική, ποτέ ουδέτερη και σπάνια προβλέψιμη. Το 0-100 δεν ήταν ποτέ τα εργοστασιακά 3,95 δευτερόλεπτα και η τελική δεν ήταν ποτέ 322 χλμ/ώρα όπως δήλωνε η Aston.