Στις 3 του μηνός η BMW παρουσίασε το νέο της λογότυπο πάνω στο i4 concept, με την γερμανική εταιρία να τονίζει πως αυτό θα επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, online και offline, και στις διεθνείς εκθέσεις και εκδηλώσεις.

Ωστόσο ξεκαθαρίζει πως το νέο λογότυπο είναι συμπληρωματικό του υπάρχοντος λογοτύπου και προορίζεται για χρήση σε υλικά/μέσα επικοινωνίας. Δεν θα χρησιμοποιείται πάνω σε οχήματα, ούτε ως εξωτερική ή εσωτερική σήμανση, στα καταστήματα των εμπόρων της.

Η BMW συμπληρώνει πως μετά από 20 και πλέον χρόνια, αποκτά νέα εταιρική ταυτότητα για τις online και offline επικοινωνίες της. Τα λογότυπα επικοινωνίας των BMW, BMW i και BMW M έχουν αναθεωρηθεί πλήρως με νέα μορφή λογοτύπου και νέες σχεδιαστικές αρχές.

Η BMW αναφέρει:

Το σήμα BMW εναρμονίζεται τώρα με τις προσδοκίες και τις αισθητικές τάσεις του σήμερα και ταιριάζει καλύτερα στην ψηφιακή εποχή.

Η νέα σχεδίαση του λογοτύπου εκφράζει την ανανεωμένη, πελατοκεντρική ταυτότητα της μάρκας. Υιοθετώντας μία μίνιμαλ αισθητική σε δύο διαστάσεις, αποπνέει εξωστρέφεια και σαφήνεια. Η συμπληρωματική, διάφανη έκδοση του λογοτύπου αποτελεί ξεκάθαρη πρόσκληση στον κόσμο της BMW.

Το νέο λογότυπο αντανακλά τη μετεξέλιξη της BMW από μία καθαρά αυτοκινητιστική εταιρεία σε έναν όμιλο ανοιχτό σε νέες προηγμένες τεχνολογίες και καινοτομίες συνδεσιμότητας.

Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της BMW αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης. Το ανασχεδιασμένο λογότυπο εκφράζει εξωστρέφεια και αυτοπεποίθηση προκειμένου να διασφαλίσει μία σύγχρονη, διαχρονική εμφάνιση on & offline.

Ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος τμήματος Πελατών και μάρκας της BMW δήλωσε:

Η BMW εξελίσσεται σε μία ‘σχεσιακή’ μάρκα που επιδιώκει τη διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των πελατών της. Το νέο λογότυπο επικοινωνίας συμβολίζει την εξωστρέφεια και τη σαφήνεια.

Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τη νέα, διάφανη έκδοση για να προσελκύσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας στον κόσμο της BMW. Επιπλέον, η νέα σχεδίαση της εταιρικής μας ταυτότητας αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης.

Με οπτικούς κανόνες και γραφιστική ευελιξία, προετοιμάζουμε την παρουσία μας στο μέλλον σε πολλαπλά σημεία επικοινωνίας online και offline. Αυτό το πρόσθετο λογότυπο επικοινωνίας συμβολίζει την αξία και σχέση της μάρκας με τους τομείς της μετακίνησης και οδηγικής απόλαυσης στο μέλλον.