H Toyota και η Hino εξελίσσουν υδρογονοκίνητο φορτηγό βαρέως τύπου

Σχετικά άρθρα

Η Toyota σε συνεργασία με τη θυγατρική της Hino Motor, εξελίσσει ένα φορτηγό βαρέως τύπου που θα χρησιμοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η ιαπωνική εταιρία θεωρεί ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι η εναλλακτική λύση μηδενικών εκπομπών για τα μεγάλα επαγγελματικά οχήματα, και όχι τα ηλεκτρικά με μπαταρίες.

Η Toyota και η Hino σημειώνουν ότι η κίνηση των βαρέων φορτηγών αντιπροσωπεύει περίπου το 60% των συνολικών εκπομπών CO2 των επαγγελματικών οχήματα που λειτουργούν στην αγορά της Ιαπωνίας.

Σύμφωνα με την Toyota, το φορτηγό θα βασίζεται στο μοντέλο Profia της Hino και θα είναι εξοπλισμένο με δύο μονάδες κυψελών καυσίμου που αναπτύχθηκαν για την δεύτερη γενιά του Mirai. Ακόμα, θα υπάρχει μια μεγάλη δεξαμενή υδρογόνου υψηλής πίεσης και μια μπαταρία ιόντων λιθίου.

Η αυτονομία του υδρογονοκίνητου φορτηγού θα είναι περίπου 600 χιλιόμετρα, με την Toyota να αναφέρει ότι γίνονται σημαντικά βήματα για τη συνολική μείωση του βάρους των κυψελών, ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη αποδοτικότητα και το βέλτιστο packaging, που είναι προφανώς σημαντικά για το είδος των εργασιών που αναμένεται να εκτελέσουν αυτά τα φορτηγά.

ΠηγήHino

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...