Η Toyota σε συνεργασία με τη θυγατρική της Hino Motor, εξελίσσει ένα φορτηγό βαρέως τύπου που θα χρησιμοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η ιαπωνική εταιρία θεωρεί ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι η εναλλακτική λύση μηδενικών εκπομπών για τα μεγάλα επαγγελματικά οχήματα, και όχι τα ηλεκτρικά με μπαταρίες.

Η Toyota και η Hino σημειώνουν ότι η κίνηση των βαρέων φορτηγών αντιπροσωπεύει περίπου το 60% των συνολικών εκπομπών CO2 των επαγγελματικών οχήματα που λειτουργούν στην αγορά της Ιαπωνίας.

Σύμφωνα με την Toyota, το φορτηγό θα βασίζεται στο μοντέλο Profia της Hino και θα είναι εξοπλισμένο με δύο μονάδες κυψελών καυσίμου που αναπτύχθηκαν για την δεύτερη γενιά του Mirai. Ακόμα, θα υπάρχει μια μεγάλη δεξαμενή υδρογόνου υψηλής πίεσης και μια μπαταρία ιόντων λιθίου.

Η αυτονομία του υδρογονοκίνητου φορτηγού θα είναι περίπου 600 χιλιόμετρα, με την Toyota να αναφέρει ότι γίνονται σημαντικά βήματα για τη συνολική μείωση του βάρους των κυψελών, ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη αποδοτικότητα και το βέλτιστο packaging, που είναι προφανώς σημαντικά για το είδος των εργασιών που αναμένεται να εκτελέσουν αυτά τα φορτηγά.