Η VW αναπτύσσει το δικό της λειτουργικό σύστημα, με το ID.3 να γίνεται το πρώτο μοντέλο της που θα εξοπλίζεται με αυτό. Ωστόσο, η γερμανική εταιρία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στην ανάπτυξή του και μη μπορώντας να βρει νέους προγραμματιστές για να προσλάβει, σύμφωνα με δημοσίευμα της Suddeutsche Zeitung, έχει κάνει μυστικές συνομιλίες με την Daimler, μητρική εταιρία της Mercedes-Benz, για κοινή ανάπτυξη λογισμικού. Ωστόσο με την Daimler να μιλά και με την BMW για το ίδιο πράγμα, η κατάσταση δείχνει να περιπλέκεται.

1

Στελέχη των διοικητικών συμβουλίων της VW και της Daimler συναντήθηκαν και συζήτησαν το ενδεχόμενο να αναπτύξουν από κοινού λειτουργικό σύστημα για τα αυτοκίνητά τους, έτσι ώστε να εξοικονομήσουν χρήματα και πόρους. Η Tesla είναι πολύ μπροστά στον τομέα αυτό σε σύγκριση με τις γερμανικές εταιρίες, που φέρεται να μην έχουν τον κατάλληλο αριθμό προγραμματιστών προκειμένου να αναπτύξουν από μόνες τους το λογισμικό που απαιτείται για τα μελλοντικά τους μοντέλα.

2Διάβασε επίσης

Volkswagen: Το λειτουργικό μας σύστημα θα εξαλείψει τα τροχαία ατυχήματα μέχρι το 2050

Στελέχη της Daimler δυσαρεστήθηκαν από το γεγονός πως υπήρξε διαρροή των συνομιλιών τους με την VW, παρά τον μικρό αριθμό των ανθρώπων που είχαν ενημερωθεί για τις συναντήσεις αυτές, αφού η εταιρία από τη Στουτγάρδη βρίσκεται σε συνομιλίες για κοινή ανάπτυξη λογισμικού και με την BMW.

Το ενδεχόμενο να υπάρξει κοινό λογισμικό και των τριών εταιριών δείχνει μακρινό, αφού δύσκολα θα μπορούσε να εφαρμοστεί βάσει του δικαίου της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας και έτσι η Daimler πρέπει να διαλέξει ανάμεσα στην VW και στην BMW ως πιθανό εταίρο της για την ανάπτυξη λογισμικού.

Όποια απόφαση παρθεί, θα έχει σημαντικές στρατηγικές συνέπειες και για τις τρεις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, με την εταιρία που θα μείνει μόνη της, να τίθεται αντιμέτωπη με ένα τεράστιο ανταγωνιστικό μειονέκτημα.