Παρότι δεν είχε γίνει γνωστή η επίσημη ημερομηνία της ολοκλήρωσης της παραγωγής του Volkswagen e-Golf, ήταν δεδομένο ότι θα σταματήσει την ίδια στιγμή που θα βγει στην παραγωγή το νέο ID.3.
Πρόσφατα, όμως, διέρρευσε εσωτερικό έγγραφο της γερμανικής εταιρίας που αποκαλύπτει ότι η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού Golf θα συνεχιστεί μέχρι το Σεπτέμβριο του 2020, ενώ οι παραδόσεις νέων αυτοκίνητων στην Ευρώπη θα ολοκληρωθούν μέχρι την 47η εβδομάδα του τρέχοντος έτους, ήτοι τέλη Νοεμβρίου/αρχές Δεκεμβρίου.
1
Τα παραπάνω αναφέρονται στο video, και πιο συγκεκριμένα στο 3:12, με την Volkswagen να έχει μειώσει σημαντικά την τιμή του e-Golf. Η τιμή του στην Γερμανία ορίζεται στα €31.900 και πέφτει κοντά στα €25.000 μετά τις κρατικές εκπτώσεις, κάτι που έχει αυξήσει σημαντικά το ενδιαφέρον για το ηλεκτρικό μοντέλο.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τον Φεβρουάριο στην Ευρώπη, το e-Golf πούλησε 3.695 αυτοκίνητα, ξεπερνώντας το Tesla Model (3.481 πωλήσεις), με το Renault Zoe να είναι στην κορυφή των πωλήσεων των ηλεκτρικών πωλήσεων με 6.391 αυτοκίνητα.
Γιατί, όμως, η Volkswagen να θέλει να παρατείνει την παραγωγή του e-Golf, από την στιγμή που υπάρχει το ολοκαίνουργιο και καλύτερο ID.3; Η γερμανική εταιρία έχει ήδη κατασκευάσει αρκετά ID.3, και έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τις παραδόσεις του το καλοκαίρι του 2020, αλλά πρώτα πρέπει να λύσει τα αμέτρητα προβλήματα με το λογισμικό του αυτοκινήτου, κάτι που ίσως καθυστερήσει το λανσάρισμα του.
Άλλοι πιθανοί μείζονες παράγοντες για την απόφαση της παράτασης της παραγωγής είναι ίσως η ανάγκη για μείωση του μέσου όρου των ρύπων, που επιβάλλει η Ε.Ε., και η VW χρειάζεται περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να το επιτύχει αυτό. Ακόμα, η πανδημία του Covid-19 καθιστά την αγορά απρόβλεπτη και έτσι η εταιρεία ίσως εμμένει στο ήδη αποδεδειγμένο μοντέλο της (e-Golf).
2Διάβασε ακόμα
To κόστος παραγωγής του Volkswagen ID.3 είναι σημαντικά μικρότερο από του e-Golf
Κάποιοι μπορεί να πουν ότι η VW θα χρησιμοποιήσει την κρίση που επιφέρει ο νέο κορωνοϊός ως δικαιολογία για να καθυστερήσει το λανσάρισμα του ID3, ενώ ο πραγματικός λόγος είναι το λογισμικό, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε τι θα κάνει η γερμανική εταιρία.