Μπορεί η BMW να μην έβγαλε ποτέ στη παραγωγή την M έκδοση της 8-Series E31, αλλά η 850CSi κάλυψε επάξια το κενό της . Η 850CSi φορά τον V12 5,6-λίτρων κινητήρα που αποδίδει 381 άλογα με 550 Nm ροπής που στέλνονται στον πίσω άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με το βάρος της να αγγίζει τα 1.790 κιλά.

1

Σήμερα θεωρείται ένα διαχρονικό αυτοκίνητο με διαχρονική ομορφιά. Δεν έχει τις καμπύλες άλλων κλασικών όμορφων αυτοκινήτων, αλλά αναπληρώνει με επιβλητικότητα, εμφανή πολυτέλεια και στυλ και με pop up φώτα.

2Διάβασε επίσης

S70: Αυτή είναι η ιστορία του καλύτερου V12 κινητήρα της BMW

H BMW κατασκεύασε 1.510 850CSi από το 1992 έως το 1996 και μια από αυτές, βαμμένη σε κίτρινο χρώμα, με 134.882 χλμ στο κοντέρ, αναζητά νέο ιδιοκτήτη, αρκεί αυτός να είναι διαθέσιμος να δώσει το ποσό των 149.990 δολαρίων.

3

Πολύ πριν την ένδοξη M6 με τον V10 κινητήρα, γεννήθηκε το σπορ μοντέλο της Σειράς 6. Η M635 CSi παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 1983 και ξεκίνησε εμπορική πορεία από το 1984. Στην Ευρώπη φορούσε τον ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο 3,5-λίτρων S38B35 κινητήρα της M1 απόδοσης 290 ίππων με 340 Nm ροπής και είχε τελική ταχύτητα 255 χλμ/ώρα, κάνοντας την, το δεύτερο γρηγορότερο μοντέλο της μετά την M1.

4

Στην Αμερική ξεκίνησε να πωλείται από το 1987 με το όνομα M6, με τον κινητήρα να αποδίδει 260 άλογα με 330 Nm λόγω της προσθήκης καταλύτη. 4.088 M635 CSi και 1.767 M6 κατασκευάστηκαν, με μια από τις M6 των ΗΠΑ, έχοντας διανύσει μέχρι σήμερα 188.398 να πωλείται έναντι 34.999 δολαρίων.