Ο CEO και CTO της Lucid Motors, Peter Rawlinson, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Jaguar της Lotus αλλά και του Tesla Model S, παραχώρησε συνέντευξη στην οποία μίλησε για το Air, του οποίου η έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο έτος.

O Rawlinson είπε πως όσο δύσκολα ήταν τα πράγματα για την Tesla αρχικά, τα πρώτα τέσσερα χρόνια της Lucid ήταν δυσκολότερα, επειδή πλέον υπήρχε η Tesla στην αγορά.

1Διάβασε ακόμη

H πρώτη φωτογραφία της έκδοσης παραγωγής του Lucid Air

10 χρόνια πριν, η Tesla ήταν το αουτσάιντερ, με το φαβορί να είναι η Fisker. Στη συνέχεια όμως το Model S απογειώθηκε και ο Musk έγινε η κεφαλή της βιομηχανίας των ηλεκτρικών μοντέλων και τότε, ξαφνικά όλοι κατασκεύασαν και ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, παρότι δεν είχαν ιδέα πως να το κάνουν,

είπε ο Rawlinson, με την Lucid το 2018 να βλέπει την Σαουδική Αραβία να επενδύει σε αυτή 1 δισ. δολάρια. Ο Rawlinson πρόσθεσε πως το Air παραγωγής είναι πολύ διαφορετικό και πολύ καλύτερο από τα πρωτότυπα δοκιμών της εταιρίας το 2016, αλλά και από το Tesla Model S.

Το powertrain είναι δύο γενιές διαφορετικό. Στα πρωτότυπα δοκιμών του 2016 χρησιμοποιούσαμε επαγωγικούς ηλεκτροκινητήρες με αρχιτεκτονική 400 volt. Τώρα χρησιμοποιούμε κινητήρες μόνιμων μαγνητών με αρχιτεκτονική άνω των 900 volt.

Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε πως το Air θα προσφέρεται και σε έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες, απόδοσης 1.000 ίππων, με τον Rawlinson να δηλώνει πως η εταιρία σχεδιάζει και μια έκδοση με τρεις ηλεκτροκινητήρες, απόδοσης 1.800 ίππων. Επίσης είπε πως κατανοεί γιατί ο κόσμος αντιμετωπίζει την Lucid με σκεπτικισμό, μιας και “υπήρχαν ορισμένες λιγότερο αξιόπιστες startup ηλεκτρικές εταιρίες με έδρα την Καλιφόρνια των ΗΠΑ που έδωσαν ένα κακό όνομα“, ενώ πλέον υπάρχουν και οι οπαδοί της Tesla που κρίνουν αρνητικά κάθε άλλη ηλεκτρική εταιρία.