To κατάστημα S Klub στο Los Angeles είναι γνωστό για την κατασκευή μερικών παράλογα δημιουργικών και πρωτότυπων αυτοκινήτων, και τελευταίο παράδειγμα είναι αυτή η Porsche 550 Spyder του 1955.

Το πιο σημαντικό μέρος αυτού του project δεν αφορά το οπτικό κομμάτι, αλλά το μηχανικό, καθώς κάτω από το πίσω κάλυμμα, το οποίο ανοίγει αυτόματα, αυτή η Porsche φέρει τον 2,0-λιτρο EJ207 boxer κινητήρα από ένα Subaru WRX STI του 2002. Αυτός ο κινητήρας δεν ήταν ποτέ διαθέσιμος στις Ηνωμένες Πολιτείες και εισήχθη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από την Ιαπωνία.

1

Μεταξύ άλλων τροποποιήσεων, η διαχείριση του κινητήρα γίνεται από την Haltech, υπάρχει νέα καλωδίωση από την iWire, έχουν τοποθετηθεί νέες σωληνώσεις τιτανίου για το intercooler και το turbo από την Wisecraft, ενώ το turbo GTX2860R Gen II είναι της Garrett.

Η τοποθέτηση μικρότερου turbo έγινε για να μειωθεί το lag, καθώς πλέον το “spoolάρισμα” ξεκινά από τις 1.500 σ.α.λ. Συνολικά, ο κινητήρας αποδίδει 370 ίππους με E85 καύσιμο, με τον υπεύθυνο του project, Alan Iwomoto, να αναφέρει ότι η επιλογή του κινητήρα έγινε για ευκολία και αξιοπιστία.