Στην περσινή έκθεση της Σαγκάη, η Toyota παρουσίασε την ηλεκτρική έκδοση του C-HR, και πριν λίγες ημέρες η ιαπωνική εταιρία έκανε γνωστό ότι αυτή είναι πλέον διαθέσιμη στην αγορά της Κίνας. Η παραγωγή του γίνεται τοπικά, από τις κοινοπραξίες GAC-Toyota και FAW-Toyota, με το C-HR EV -όπως είναι το όνομα του- να είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota παγκοσμίως.

1

Η ιαπωνική εταιρία αναφέρει ότι το ηλεκτρικό C-HR διαθέτει μια μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 54,3kWh, και με την κατανάλωση στα 13,1kWh/100 χλμ., η αυτονομία του μοντέλου ανέρχεται σε 400 χλμ., στον κύκλο NEDC. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται κάτω από το καπό και δίνει κίνηση στον μπροστά άξονα, με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

2

Το κύκλωμα υψηλής τάσης βρίσκεται στο κέντρο, με την δομή της μπαταρίας να περιβάλλεται από έναν σωλήνα ψυχρού αέρα, που σχηματίζει μια ζώνη ασφαλείας για την προστασία των κυψελών μπαταρίας και του κυκλώματος υψηλής τάσης.

3

Επιπλέον, η μπαταρία έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι μέρος του αμαξώματος, και ως εκ τούτου ενισχύει περαιτέρω την στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος. Αυτή είναι κατά 20% καλύτερη σε σχέση με το υβριδικό C-HR, ενώ και το κέντρο βάρους του ηλεκτρικού C-HR είναι 14% πιο χαμηλό.

4

Η Toyota έχει επέμβει και στην ανάρτηση του αυτοκινήτου και στα δυναμικά χαρακτηριστικά της TNGA πλατφόρμας και έτσι έχει βελτιωθεί περαιτέρω η σταθερότητα του αυτοκινήτου, ο χειρισμός και η άνεση κατά την οδήγηση.

5

Μαζί με το C-HR EV, η εταιρία έκανε γνωστό ότι είναι πλέον διαθέσιμο στην αγορά της Κίνας και το ηλεκτρικό Lexus UX300e.