Η Toyota ανακοίνωσε το πλάνο της για το ηλεκτρικό της μέλλον. Η ιαπωνική εταιρία είναι πρωτοπόρος σε ότι έχει να κάνει τα υβριδικά και τα οχήματα με κυψέλες υδρογόνου και θέλει μέχρι το 2025 να προσφέρει στην αγορά 10 ηλεκτρικά οχήματα.
Στόχος της Toyota είναι το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της το 2025 να αποτελείται από ηλεκτροκίνητα οχήματα. Τα σχέδια περιλαμβάνουν των πώληση 4,5 εκατ. υβριδικών αυτοκινήτων και 1 εκατ. αμιγώς ηλεκτρικών και αυτοκινήτων με κυψέλες υδρογόνου.
Να σημειωθεί πως σήμερα, παγκοσμίως, το 80% των υβριδικών αυτοκινήτων που πωλούνται είναι με τα σήματα της Toyota. Πέρυσι η Toyota είδε τις πωλήσεις των υβριδικών της μοντέλων να αντιπροσωπεύουν το 46% των συνολικών πωλήσεων της στην Ευρώπη.
Από το 2020, η Toyota θα βγάλει στην αγορά τουλάχιστον 10 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με τα έξι εξ’αυτών να πωλούνται παγκοσμίως και να βασίζονται στην e-TNGA πλατφόρμα, την ηλεκτρική έκδοση της TNGA πλατφόρμας της εταιρίας. Τα αυτοκίνητα θα είναι SUV, crossover, sedan και πολυμορφικά.
Διάβασε επίσης
Toyota: Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα πεθάνουν μέχρι το 2050
Η πλατφόρμα επιτρέπει να κατασκευαστούν τόσο προσθιοκίνητα, όσο επίσης τετρακίνητα και πισωκίνητα ηλεκτρικά μοντέλα, με τις μπαταρίες των ηλεκτροκινητήρων να βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα για καλύτερη κατανομή βάρους και καλύτερη χωροταξία
Η ιαπωνική εταιρία αναφέρει πως τα σχέδιά της για τα ηλεκτρικά περιλαμβάνουν την σταθερή παροχή μπαταριών, καθώς και την βελτιωμένη διάρκεια ζωής και αντοχής των μπαταριών, όπως και την σωστή επαναχρησιμοποίησή τους. Γι’αυτό η εταιρία ανακοίνωσε πως θα συνεργαστεί με τις CATL και BYD.
Να σημειωθεί πως χθες η Toyota ανακοίνωσε πως συνεργάζεται με την Subaru για την κοινή ανάπτυξη ηλεκτρικής πλατφόρμας και ενός ηλεκτρικού SUV.
https://www.youtube.com/watch?v=3T69JouS-Yo
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota είναι η ηλεκτρική έκδοση του C-HR το οποίο θα πωλείται μόνο στις αγορές της Ιαπωνίας και της Κίνας, ενώ θα ακολουθήσει ένα διθέσιο μοντέλο πόλης με μέγιστη ταχύτητα τα 60 χλμ/ώρα και αυτονομία 100 χλμ ανά φόρτιση. Και αυτό θα πωλείται αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά.
Η Toyota προειδοποίησε πως η στροφή της στην ηλεκτροκίνηση θα μπορούσε να πλήξει την κερδοφορία της, παρουσιάζοντας λιγότερα κέρδη, μιας και τα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν πολύ μικρότερα περιθώρια κέρδους σε σχέση με τα υβριδικά.