Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία κατά τον Απρίλιο η αγορά της Ιταλίας παρουσίασε πτώση 97,5%, του Ηνωμένου Βασιλείου πτώση 97,3%, της Ισπανίας πτώση 96,5%, της Ιρλανδίας πτώση 96,1%, της Γαλλίας πτώση 89% και της Πορτογαλίας 84,6%. Στην Ελλάδα η πτώση ήταν της τάξεως του 81%, ενώ σύμφωνα με στοιχεία που έγιναν σήμερα γνωστά στην Γερμανία οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων ήταν μειωμένες κατά 61%, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2019.

H κυβέρνηση της Γερμανίας επέτρεψε το άνοιγμα των αντιπροσωπειών αυτοκινήτου στις 20 Απριλίου, αλλά σύμφωνα με τον Reinhard Zirpel, πρόεδρος της ένωσης εισαγωγέων VDIK, το άνοιγμα των αντιπροσωπειών δεν είχε καμία σημαντική επίδραση στις πωλήσεις.

Συνολικά, το τέταρτο μήνα του χρόνου πουλήθηκαν στη Γερμανία 120.840 αυτοκίνητα, και όλες οι εταιρίες σημείωσαν πτώση στις πωλήσεις τους, εκτός από την Tesla, που είδε θετικό πρόσημο. Οι πωλήσεις της αμερικάνικης εταιρίας αυξήθηκαν κατά 10%, φτάνοντας τα 635 αυτοκίνητα. Την μεγαλύτερη πτώση σημείωσε η Smart, καθώς είδε τις πωλήσεις της να κατακρημνίζονται στο -94,1% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του περασμένου χρόνου.

Οι πωλήσεις της Mazda σημείωσαν πτώση 75%, οι Opel και Honda είδαν τις πωλήσεις τους να πέφτουν κατά 73% έκαστη, οι πωλήσεις τις Mercedes-Benz ήταν μειωμένες κατά 71%, της Hyundai κατά 69%, της VW κατά 64%, της Ford κατά 62% και της BMW κατά 50%.