Η BMW ετοιμάζει την έκδοση παραγωγής του i4 concept, η οποία θα προσφέρεται με έως και 530 άλογα με 813 Nm ροπής, κάνοντας το ηλεκτρικό μοντέλο να είναι δυνατότερο από την M4, η οποί θα είναι διαθέσιμη με έως και 510 άλογα και 600 Nm ροπής.

Το i4 παραγωγής θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021 και θα βασίζεται σε μια αρθρωτή πλατφόρμα. Θα φέρει την τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς της BMW, και θα γίνει ένα από τα πρώτα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας που εξοπλίζεται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων της, οι οποίοι έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις, θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα θα κοστίζουν λιγότερο.

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα να ξεπερνά στα 200 χλμ/ώρα. Θα φέρει μια μπαταρία 80 kWh και βάρους 550 κιλών, η οποία χαρίζει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτονομία της τάξης των 600 χλμ., σε κύκλο WLTP. Με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 150 kW, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε περίπου 35 λεπτά, ενώ με μόλις 6 λεπτά θα μπορείς να “κερδίσεις” περίπου 100 χλμ. αυτονομίας.

Η παραγωγή του i4 θα γίνεται στο Μόναχο, με την BMW να θέλει να αντιταχθεί με το i4 στο Tesla Model 3, με τις μπαταρίες του i4 να είναι Generation 5, οι οποίες είναι σημαντικά μικρότερες σε μέγεθος από τις σημερινές.