Έτσι η Audi αναπτύσσει και κατασκευάζει τα RS μοντέλα της

Σχετικά άρθρα

Η Audi προσφέρει σήμερα στην αγορά 12 RS μοντέλα και η γερμανική εταιρία μας εξηγεί πως αναπτύσσει και κατασκευάζει τα RS μοντέλα της. Το αρκτικόλεξο RS αντιπροσωπεύει κάτι πολύ περισσότερο από μία ειδική έκδοση ή την αιχμή του δόρατος για κάθε μοντέλο της Audi. Η γερμανική εταιρία διεξάγει 8.000 χιλιόμετρα δοκιμών αντοχής σε κάθε RS μοντέλο της.

Το Nordschleife αντιπροσωπεύει το απόλυτο test στις δοκιμές εξέλιξης και αντοχής που κάνουμε. Μας παρέχει – το Nordschleife – σαφή εικόνα σχετικά με την ποιότητα στο χρόνο, την ανθεκτικότητα των ανταλλακτικών μας σε ακραίες συνθήκες και λεπτομέρειες σχετικά με την ανάρτηση. Με το RS Q8, εστιάσαμε στη ρύθμιση των ελατηρίων, των αποσβεστήρων και του ESP, του σπορ διαφορικού καθώς και στην οδική συμπεριφορά σε ακραίες καταστάσεις και μεγάλες πλευρικές επιταχύνσεις.

Το RS Q8 συνδυάζει εξαιρετική απόδοση και μοναδική σχεδίαση μαζί με τη δύναμη και την ευελιξία ενός SUV, πάντα με τα αυστηρά ποιοτικά μας πρότυπα. Τα μοντέλα RS έχουν μία ενιαία φιλοσοφία: αβίαστη μέγιστη απόδοση οπουδήποτε και όποτε το επιθυμεί ο οδηγός και σταθερή κορυφαία συμπεριφορά σε μεγάλες διαδρομές.» Αυτό είναι σημαντικό, καθώς πολλοί οδηγοί RS σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους κάθε μέρα για επαγγελματικά ταξίδια και κάνουν πολλά χιλιόμετρα.

Ένα RS είναι ένας αληθινός Δρ. Τζέκυλ και κύριος Χάιντ. Είναι σημαντικό για κάθε χιλιόμετρο, ανεξάρτητα από το πώς οδηγείται, να αποτελεί μία εμπειρία. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην εκπληκτική σχεδίαση, την εμφάνιση και αίσθηση υψηλών προδιαγραφών και την εξαιρετική ποιότητα,

εξηγεί ο Oliver Hoffmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH, ο οποίος είναι επίσης υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη στο Neckarsulm, έδρα της Audi Sport.

Οι μηχανικοί δοκιμών της Audi Sport GmbH πέρασαν περίπου δύο χρόνια στο δρόμο στο RS Q8, καλύπτοντας περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα, ισοδύναμο με την οδήγηση γύρω από τη Γη 30 φορές, με οχήματα ανάπτυξης και πρωτότυπα. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στη Φινλανδία, τη Σουηδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Νότια Αφρική, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Πραγματοποιήθηκαν σε όλους τους τύπους δρόμων και όλες τις ετερόκλητες πίστες.

Περιοχές δοκιμών όπως η κυκλική τροχιά υψηλής ταχύτητας στην πόλη Nardo της νότιας Ιταλίας, χρησιμοποιήθηκαν για να ελέγξουν την ανθεκτικότητα όλων των εξαρτημάτων με σταθερά υψηλή ταχύτητα και έντονες πλευρικές δυνάμεις. Ο πάγος και το χιόνι στη Σκανδιναβία προσέφεραν ιδανικές συνθήκες για να δώσουν τις τελευταίες πινελιές στα χαρακτηριστικά απόκρισης των συστημάτων ανάρτησης και ελέγχου. Οι υψηλές θερμοκρασίες και το υψόμετρο στη Νότια Αφρική δημιούργησαν το αναγκαίο σκηνικό προκλήσεων για τα συστήματα κλιματισμού, ψύξης κινητήρα και την απόδοση του μοντέλου.

Το Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας Audi έχει μεγάλη επιρροή και ασκεί έλεγχο σε όλο το φάσμα της διαδικασίας. Οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν για τη συναρμολόγηση κάθε πρωτότυπου RS εξαιρετικά ακριβή εξαρτήματα μέτρησης αλουμινίου και επιμέρους μοντέλα αναφοράς. Χρησιμοποιούν υπερσύγχρονες μεθόδους μέτρησης, όπως σαρωτές λέιζερ, οι οποίες καταγράφουν αρκετά εκατομμύρια σημεία μέτρησης στην επιφάνεια των εξαρτημάτων, για να ρυθμίσουν όλες τις επιφάνειες, τους αρμούς και τις ακτίνες μέχρι το δέκατο του χιλιοστού.

Τα μοντέλα RS παράγονται σε τέσσερα διαφορετικά εργοστάσια. Τα RS3 Sportback, RS3 Sedan, RS4 Avant, RS5 Coupe και RS5 Sportback κατασκευάζονται στο Ingolstadt. Τα RS6 Avant και RS7 Sportback παράγονται στο Neckarsulm. Στο εργοστάσιο στο Gyer, στην Ουγγαρία, κατασκευάζεται το TT RS ως Coupe και Roadster, το RS Q3 και το RS Q3 Sportback. Το RS Q8 παράγεται στο εργοστάσιο της Σλοβακίας, στην Μπρατισλάβα. Όλα τα μοντέλα RS μοιράζονται συστήματα και διαδικασίες παραγωγής με τα μοντέλα στα οποία βασίζονται ενώ και τα πάνελ χάλυβα ή αλουμινίου, βγαίνουν από τις ίδιες πρέσες των μοντέλων στα οποία βασίζονται και στη συνέχεια συναρμολογούνται στο αμάξωμα των RS.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το “πάντρεμα” ανάρτησης και συστήματος μετάδοσης κίνησης με το αμάξωμα, ιδίως στην περίπτωση των μοντέλων με κινητήρα V8. Ανταλλακτικά ειδικά για RS, όπως το σύστημα εξάτμισης, οι προφυλακτήρες, οι πίσω ποδιές και οι τροχοί συμπληρώνουν τα μοντέλα RS. Ένας διψήφιος αριθμός RS6 Avant και RS7 Sportback κατασκευάζονται κάθε μέρα στο Neckarsulm. Κάθε ένα από αυτά δοκιμάζεται σχολαστικά στο δρόμο, πριν παραδοθεί στον πελάτη.

Το Bollinger Hofe είναι μία ξεχωριστή κατασκευαστική μονάδα, κοντά στο εργοστάσιο Neckarsulm, την έδρα της Audi Sport GmbH. Εδώ δημιουργούνται τα σπορ και αγωνιστικά αυτοκίνητα της οικογένειας R8, σε μεγάλο βαθμό στο χέρι. Πολύ σύντομα και το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron GT, θα κατασκευάζεται στο Bollinger Hofe.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Dakar: Πρόστιμο 750.000 ευρώ στην Audi

Λίγες εβδομάδες μετά την κατάκτηση της νίκης στο θρυλικό και εξαιρετικά απαιτητικό Rally Dakar, η Audi έκανε γνωστό ότι αποχωρεί άμεσα από το παγκόσμιο...

Το Audi R8 είναι επισήμως νεκρό

Από τον Οκτώβριο του 2022, η Audi έχει ανακοινώσει την ολοκλήρωση της παραγωγής του R8, παρουσιάζοντας -τότε- τη V10 GT RWD έκδοση του, ενώ...