Η Nismo προκειμένου να γιορτάσει τα 20στα της γενέθλια, εξέλιξε και έβγαλε στην αγορά το Nissan Skyline R34 GT-R Z-Tune, το οποίο βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 20 αυτοκινήτων. Επειδή όμως, η παραγωγή του R34 είχε ήδη σταματήσει, η Nismo αναγκάστηκε να ψάξει 20 καλοδιατηρημένα μεταχειρισμένα R34 GT-R V-Spec για να τα μετατρέψει σε Z-Tune. Αυτά έπρεπε να είχαν διανύσει λιγότερα από 30.000 χλμ, και να μην έχουν καμία βελτίωση τόσο στο σώμα όσο και μηχανικά.

1

Η Nismo βρήκε 12 τέτοια αυτοκίνητα, με τα υπόλοιπα οκτώ να δωρίζονται από τους ιδιοκτήτες τους, ώστε η Nismo να τους τα μετατρέψει σε Z-Tune. Όλα τα αυτοκίνητα ήταν βαμμένα στο ασημί (Z-Tune Silver), εκτός από ένα, που ήταν βαμμένο στο Midnight Purple, και ήταν το πιο ακριβό GT-R στον κόσμο, πριν από τη γέννηση του Nissan GT-R50 από τον Italdesign.

Όλα τα Skyline GT-R R34 Nismo Z-Tune συνοδεύτηκαν από ένα μοναδικό carbon χαρτοφύλακα, τόσο μοναδικός που ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου ταιριάζει με το ταμπελάκι που φέρει ο χαρτοφύλακας. Αυτό το συνοδευτικό αξεσουάρ είναι κατασκευασμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, ενώ μέσα του υπήρχε το λογισμικό του μοντέλου της Nismo σε CD, ένα διαγνωστικό καλώδιο και ένας Z-Tune ειδικός κατάλογος με σκληρό εξώφυλλο, που περιέχει δοκιμές από διάφορα μέσα και όμορφες φωτογραφίες του σπάνιου GT-R.

Στο παραπάνω video θα δεις ότι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Skyline GT-R R34 Nismo Z-Tune δεν είχε στην κατοχή του τον χαρτοφύλακά, αλλά αυτός βρέθηκε στη συλλογή ενός λάτρη της Nismo. Ευτυχώς, ο συλλέκτης ήταν πρόθυμος να πουλήσει τον χαρτοφύλακα, αλλά ζήτησε 10.000 δολάρια. Και φυσικά τα πήρε χωρίς κανένα ενδοιασμό.

Το συγκεκριμένο Skyline GT-R R34 Nismo Z-Tune, με αριθμό πλαισίου #009, πουλήθηκε το 206 στο Hong Kong έναντι του ποσού των $510.000 (€470.000). Τέλος, να θυμίσω ότι μηχανικά το αυτοκίνητο φορά τον 2,8-λίτρων κινητήρα να αποκτά νέους εκκεντροφόρους, σφυρήλατο στρόφαλο και σφυρήλατα πιστόνια, μεγάλο turbo της IHI, νέα εξάτμιση και νέα εισαγωγή αέρα, ώστε να μπορεί να παράγει 500 άλογα με 540 Nm ροπής, επιτρέποντας του να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτ, το 400αρι σε 10,06 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 327 χλμ/ώρα.

2Διάβασε ακόμα

Η ιστορία της Nismo