Λίγες ημέρες μετά την διαρροή των φωτογραφιών της Cayenne GTS coupe, η Porsche παρουσιάζει επίσημα τόσο την Cayenne GTS όσο και την Cayenne GTS Coupe. Τα αυτοκίνητα τοποθετούνται ανάμεσα στις S και Turbo εκδόσεις και ξεχωρίζουν έχοντας νέους προφυλακτήρες, σκουρόχρωμα εμπρός φωτιστικά σώματα, δύο μικρές αεροτομές στην πίσω πόρτα, ζάντες 21″ και μεγάλο διαχύτη.

Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες/Alcantara επενδύσεις, σκουρόχρωμα βουρτσισμένα αλουμινένια διακοσμητικά, bucket ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, κόκκινες ραφές και κόκκινες ζώνες ασφαλείας.

Μηχανικά, η GTS έκδοση της Cayenne και της Cayenne Coupe φορά τον V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα της Panamera GTS απόδοσης 460 ίππων με 620 Nm ροπής, ήτοι μια αύξηση 20 ίππων και 20 Nm ροπής σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η Cayenne GTS Coupe διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το Sport Chrono πακέτο και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 270 χλμ/ώρα. Η Cayenne GTS κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα (4,5 δευτ. με το Sport Chrono πακέτο), με την τελική ταχύτητα να είναι ίδια με αυτήν την Cayenne GTS Coupe (270 χλμ/ώρα).

Υπάρχει το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) και η ενεργή ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management), η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2 εκατοστά. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει επίσης η σπορ εξάτμιση με τετραπλές κυκλικές απολήξεις, με την Cayenne GTS Coupe να μπορεί να εξοπλιστεί και με το Lightweight Sport πακέτο που διαθέτει πιο “φασαριόζα” εξάτμιση με μεγαλύτερες διπλές οβάλ απολήξεις, τοποθετημένες στο κέντρο.

Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 390 mm μπροστά και 358 mm πίσω, με την Porsche Cayenne GTS να ζυγίζει 2.145 κιλά, ενώ η Cayenne GTS Coupe 2.175 κιλά. Και τα δύο έχουν ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων. Στη Γερμανία η Cayenne GTS ξεκινά από τις 114.087 ευρώ, ενώ η Cayenne GTS Coupe από τις 118.490 ευρώ.