Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Kia Ευρώπης, Emilio Herrera, η εταιρία του μπορεί να ωφεληθεί από την κρίση που προκάλεσε η πανδημία του νέου κορωνοϊού, με την επίτευξη των σκληρών στόχων για τις μέσες εκπομπές CO2 του στόλου της στην Ε.Ε..

1

Πιο συγκεκριμένα, ο Herrera δήλωσε:

Πιστεύουμε ότι θα επηρεαστούμε λιγότερο από τη βιομηχανία γενικά. Το είδαμε αυτό το πρώτο τρίμηνο: η αγορά έπεσε κατά 26% στην Ευρώπη, αλλά οι πωλήσεις της Kia μειώθηκαν κατά 14,5%. Κατά συνέπεια, αυξήσαμε το μερίδιο αγοράς μας. Συνήθως όταν υπάρχει κρίση, η Kia συμπεριφέρεται καλύτερα από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της.

Ο Herrera αναφέρει ότι η αγορά ενός μοντέλου από την κορεατική μάρκα είναι “πιο ορθολογική επιλογή”, ενώ παράλληλα η σχετική αξία κάθε μοντέλου, καθώς και η επταετής εγγύησή του εξηγήσει τη σχετική επιτυχία της Kia σε αυτές τις δύσκολες στιγμές για τις περισσότερες εταιρείες.

2

Όπως γνωρίζεις, ο μέσος όρος των εκπομπών του συνόλου των πωλήσεων μιας εταιρίας πρέπει να είναι στα 95 γρ/χλμ. στο τέλος του έτους, με τον Herrera να αναφέρει ότι η απότομη μείωση των πωλήσεων είναι επωφελής, τονίζοντας:

Στο αρχικό σχέδιο που είχαμε, έπρεπε να επιτύχουμε τον στόχο των CO2 έως τα τέλη Νοεμβρίου. Το αναθεωρημένο πρόγραμμά μας περιλαμβάνει λιγότερες πωλήσεις, λόγω αυτών που χάσαμε τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Με τον νέο αναθεωρημένο όγκο πωλήσεων που έχουμε, θα επιτύχουμε τον όριο των CO2 στα τέλη Αυγούστου, επειδή ο αριθμός των πωληθέντων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει μειωθεί δραματικά, αλλά [οι πωλήσεις] plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων δεν έχουν.