Θυμάσαι τα “Gymkhana Files” στο Amazon Prime; Αν όχι, για να σου φρεσκάρω τη μνήμη, ήταν μια σειρά ντοκιμαντέρ του 2018 αποτελούμενη από δέκα επεισόδια, στα οποία μπορούσες να δεις με κάθε λεπτομέρεια όλη την διαδικασία της παραγωγής του GymkhanaTEN, καθώς και μια ματιά στην προσωπική ζωή του Ken Block. Αν δεν το έχεις δει, σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να το κάνεις και μετά να ξανά δεις το τελευταίο Gymkhana για να καταλάβεις πόσο δύσκολα είναι τα γυρίσματα ενός τόσο απολαυστικού video.

Ακριβώς το ίδιο είναι και το “Cimbkhana Files”, μόνο που αυτή τη φορά τα -τρία- επεισόδια είναι ελεύθερα στο YouTube, και αφορά το Climbkhana 2. Τα τρία αυτά ημίωρα επεισόδια προβλήθηκαν πρώτα στο Amazon Prime και ήταν υποψήφια για 3 βραβεία Emmy, αλλά πλέον είναι διαθέσιμα δωρεάν στο YouTube.

Στα τρία επεισόδια, βλέπουμε τα παρασκήνια της εκπληκτικής παραγωγής του Brian Scotto, με τον Ken Block να ανεβαίνει τον πιο επικίνδυνο δρόμο της Κίνας στο βουνό Tianmen, με το 941 ίππων Hoonitruck του. Ο Αμερικάνος αναλύει τους κινδύνους του εγχειρήματος, συγκρίνοντάς το με το Climbkhana 1 στο Pikes Peak, ενώ μας παρουσιάζει τις αρετές του Hoonitruck.

Ακόμα, οι συνεργάτες του εξηγούν πως φτάσαμε στο τελικό αποτέλεσμα που έχει σχεδόν 16 εκατομμύρια προβολές. Το Climbkhana 2 γυρίστηκε στη διαδρομή που βρίσκεται στο βουνό Tianmen, γνωστή ως Tianmen Shan Big Gate Road ή ως Road to Heaven. Η διαδρομή έχει μήκος 10,906 χλμ και αποτελείται από 99 στροφές. Ξεκινά από υψόμετρο περίπου 200 μέτρων και φτάνει σε υψόμετρο περίπου 1.300 μέτρων.

Ο δρόμος είναι συνήθως κλειστός για δημόσια χρήση, μιας και χρησιμοποιείται κυρίως από τα λεωφορεία που μεταφέρουν τους επισκέπτες του βουνού. Στον ίδιο δρόμο η VW έκανε ρεκόρ με το ηλεκτρικό ID.R.

1Δες ακόμα

Climbkhana 2: O Ken Block με το 930 ίππων Hoonitruck του, στον πιο επικίνδυνο δρόμο της Κίνας

O Block “έκαψε” αμέτρητα σετ ελαστικών της Toyo για τα γυρίσματα του video, στο οποίο χρησιμοποίησε το Hoonitruck, το οποίο είδαμε και στο Gymkhana TEΝ. Αυτό είναι ένα άκρως βελτιωμένο Ford F-150 του 1977, κατασκευασμένο από την Detroit Speed και βασίζεται πάνω σε ένα τροποποιημένο σωληνωτό πλαίσιο.

Κίνηση παίρνει από τον αλουμινένιο twin-turbo 3,5-λίτρων V6 κινητήρα που συναντάμε στο αγωνιστικό Ford GT, απόδοσης 941 ίππων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω συστήματος τετρακίνησης παρόμοιο με αυτό που έχουν τα rally αγωνιστικά, υπάρχει εξατάχυτο κιβώτιο της Sadev, με την εξάτμιση του κινητήρα να βρίσκεται στα φτερά.