Δύο χρόνια μετά το πρώτο Climbkhana video του Αμερικάνου, στο οποίο οδηγεί το Hoonicorn V2 απόδοσης 1.400 ίππων και ανεβαίνει με το πλάι την θρυλική διαδρομή του Pikes Peak, ο Ken Block μόλις ανέβασε στο κανάλι του στο YouTube, το Climbkhana TWO.

Αυτό γυρίστηκε στη διαδρομή που βρίσκεται στο βουνό Tianmen, της Κίνας, γνωστή ως Tianmen Shan Big Gate Road ή ως Road to Heaven. Η διαδρομή έχει μήκος 10,906 χλμ και αποτελείται από 99 στροφές. Ξεκινά από υψόμετρο περίπου 200 μέτρων και φτάνει σε υψόμετρο περίπου 1.300 μέτρων. Ο δρόμος είναι συνήθως κλειστός για δημόσια χρήση, μιας και χρησιμοποιείται κυρίως από τα λεωφορεία που μεταφέρουν τους επισκέπτες του βουνού.

Για να ανέβει κάποιος στην κορυφή του βουνού υπάρχουν δύο λύσεις: η εύκολη είναι να πάρεις το τελεφερίκ, και η δύσκολη -η οποία ονομάζεται Dragon Road (ο δρόμος του Δράκου)- είναι να ανέβεις τα 999 σκαλιά. Στη συγκεκριμένη διαδρομή, τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Volkswagen σημείωσε ρεκόρ με το ID R, σημειώνοντας χρόνο 7:38,585 δευτ.

O Block “έκαψε” αμέτρητα σετ ελαστικών της Toyo για τα γυρίσματα του video, στο οποίο χρησιμοποίησε το νεότερο του παιχνίδι, το Hoonitruck, το οποίο είδαμε και στο Gymkhana TEΝ. Αυτό είναι ένα άκρως βελτιωμένο Ford F-150 του 1977, κατασκευασμένο από την Detroit Speed και βασίζεται πάνω σε ένα τροποποιημένο σωληνωτό πλαίσιο.

Κίνηση παίρνει από τον αλουμινένιο twin-turbo 3,5-λίτρων V6 κινητήρα που συναντάμε στο αγωνιστικό Ford GT, απόδοσης 914 ίππων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω συστήματος τετρακίνησης παρόμοιο με αυτό που έχουν τα rally αγωνιστικά, υπάρχει εξατάχυτο κιβώτιο της Sadev, με την εξάτμιση του κινητήρα να βρίσκεται στα φτερά.