Η δεύτερη γενιά του Toyota Mirai θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία αρχικά από την αγορά της Ιαπωνίας. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2021 με αρχική τιμή κοντά στα 8 εκατ. γιεν (66.250 ευρώ).

1Πισωκίνητο πλέον

Το νέο Mirai είναι πισωκίνητο, σε αντίθεση με την πρώτη γενιά που είναι προσθιοκίνητη, με την TNGA πλατφόρμα που βασίζεται το σεντάν με κυψέλες υδρογόνου της ιαπωνικής εταιρίας, να είναι η ίδια έκδοση που συναντάμε στα Lexus LS και LC, επιτρέποντας στους σχεδιαστές να κάνουν το νέο μοντέλο να είναι μακρύτερο, χαμηλότερο και φαρδύτερο από τη πρώτη γενιά.

Το μήκος του ανέρχεται στα 4.975 mm, το πλάτος στα 1.885 mm, το ύψος στα 1.470 mm και το μεταξόνιο στα 2.920 mm. Φορά ζάντες 20″ στον βασικό εξοπλισμό με ελαστικά διαστάσεων 245/45, με την Toyota να τονίζει πως το νέο Mirai έχει επιρροές από τα coupe μοντέλα της

2Εσωτερικό

Όπως στο εξωτερικό, έτσι και στο εσωτερικό συναντάμε νέο σχεδιασμό, με υψηλής ποιότητας υλικά. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής 12,3″ , κλιματιζόμενα καθίσματα, JBL ηχοσύστημα με 14 ηχεία και σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones. Σε αντίθεση με την τωρινή γενιά που είναι τετραθέσια, το νέο Mirai θα μπορεί να μεταφέρει έως και πέντε επιβάτες στο εσωτερικό του.

330% μεγαλύτερη αυτονομία

Η Toyota δεν αποκαλύπτει τεχνικές πληροφορίες, όπως και την απόδοση του κινητήρα κυψελών υδρογόνου, αλλά λέει αυτός προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία, σε σύγκριση με τα 500 χιλιόμετρα της πρώτης γενιάς, κάτι που σημαίνει πως το νέο μοντέλο θα έχει αυτονομία κοντά στα 650 χιλιόμετρα.

Η αύξηση της αυτονομίας έχει προέλθει τόσο από την τοποθέτηση τριών δεξαμενών υδρογόνου, όσο και από την αύξηση της απόδοσης του πλήρους επενασχεδιασμένου συστήματος κυψελών υδρογόνου, με το μοντέλο να είναι ισχυρότερο και πιο αθόρυβο από το σημερινό αυτοκίνητο, το οποίο αποδίδει 154 άλογα.