Τα πάντα πάνω στην Bugatti Chiron είναι υπερβολικά. Από την ιπποδύναμη και τα 15 ψυγεία του κινητήρα, μέχρι ακόμη και ο κλιματισμός του αυτοκινήτου. Όπως αναφέρει η Bugatti, ο κλιματισμός της Chiron πρέπει να λειτουργεί γρήγορα και αθόρυβα για να ψύξει τη καμπίνα του αυτοκινήτου.
Ωστόσο η Bugatti έπρεπε να βρει ιδιαίτερες λύσεις, μιας και οι Chiron, Chiron Pur Sport και Divo, μόνο απλά καθημερινά αυτοκίνητα δεν είναι, αφού μπορούν να πιάσουν ταχύτητες μεγαλύτερες των 400 χλμ/ώρα.
Μια κύρια διαφορά ανάμεσα στη Chiron και στα καθημερινά αυτοκίνητα είναι η κλίση που είναι τοποθετημένο το παρμπρίζ. Στα συμβατικά αυτοκίνητα η κλίση είναι περίπου 30 μοίρες, αλλά στην Chiron η κλίση είναι μόλις 21,5 μοίρες, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το γυαλί να είναι μεγαλύτερο (από περίπου 0,7 τ.μ στα συμβατικά αυτοκίνητα στα 1,31 τ.μ στη Chiron) και έτσι να εισέρχεται επιπλέον ηλιακή ακτινοβολία, άρα και θερμότητα, στη καμπίνα, που γίνεται ακόμα μεγαλύτερη εάν επιλεγεί η Sky View οροφή.
Έτσι η Bugatti τοποθετεί στη Chiron συμπιεστές κλιματισμού με χωρητικότητα ψύξης έως και 10 kW, που σύμφωνα με την Bugatti, είναι ικανοί να κρυώσουν ένα διαμέρισμα 80 τ.μ.
10+1 “ανατριχιαστικές” λεπτομέρειες για τη Bugatti Chiron
12+1 πράγματα που δεν ξέρεις για την Bugatti Chiron
Bugatti Chiron. 15 μυστικά που δεν γνωρίζεις για την κατασκευή της
Bugatti Chiron. 15 μυστικά που δεν γνωρίζεις για την κατασκευή της