Επίσημο: Ford Bronco και Bronco Sport

Σχετικά άρθρα

Η Ford παρουσίασε επίσημα σήμερα το νέο Bronco αλλά και το Bronco Sport, αναβιώνοντας την επιστροφή του ονόματος Bronco στην αμερικάνικη αγορά. Τα οχήματα ξεχωρίζουν από τις εκτός δρόμου ικανότητες τους και το Bronco για πρώτη φορά, εκτός από δίθυρο είναι διαθέσιμο και ως τετράθυρο.

https://www.youtube.com/watch?v=CacIlFaXph0

Bronco

https://www.youtube.com/watch?v=mr_unurW_w8

Σύμφωνα με την Μπλε Οβάλ εταιρία, παρακολουθούσε τα διάφορα forum για χρόνια προκειμένου να γνωρίζει το τι ήθελαν οι πελάτες της από το νέο Bronco και στόχος της είναι το μοντέλο να είναι ο “ηγέτης της κατηγορίας του”. Η Ford περιγράφει το Bronco ως ένα αυτοκίνητο “με την ανθεκτικότητα των μοντέλων της σειρά F και το πνεύμα μιας Mustang”.

Το Bronco προσφέρεται αρχικά με δύο EcoBoost κινητήρες. Τον 2,3-λίτρων τετρακύλινδρο απόδοσης 270 ίππων με 420 Nm ροπής και τον 2,7-λίτρων V6 απόδοσης 310 ίππων με 542 Nm ροπής. Ο πρώτος κινητήρας συνδυάζεται είτε με ένα νέο 7-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τον V6 να συνδυάζεται μόνο με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Υπάρχουν διαθέσιμα δύο συστήματα τετρακίνησης, με το ένα να έχει ένα 2-τάχυτο ηλεκτρικά ελεγχόμενο shift-on-the-fly transfer case, ενώ το άλλο είναι πιο προηγμένο, έχοντας 2-τάχυτο ηλεκτρομηχανικό transfer case με αυτόματη εμπλοκή 4H.

Η 2πορτη έκδοση έχει μήκος 4.412 χλστ, πλάτος 2.014 χλστ, ύψος 2.004 χλστ και μεταξόνιο 2.540 χλστ. Η 4πορτη έκδοση έχει μήκος 4.813 χλστ, πλάτος 2.014 χλστ, ύψος 1.999 χλστ και μεταξόνιο 2.946 χλστ.

Έχει 29,4 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, μπορεί να κινηθεί μέσα σε νερό βάθους 85,1 εκατοστών, έχει γωνία προσέγγισης 43,2 μοίρες, γωνία διαφυγής 37,2 μοίρες και γωνία ράμπας 29 μοίρες. Βασίζεται σε ένα body-on-frame πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής, με την Ford να δηλώνει πως το νέο Bronco προσφέρει την μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης μπροστά και πίσω στη κατηγορία του, 17% περισσότερο από το Wrangler. Έχει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 1.588 κιλών.

Η μπροστινή ανάρτηση είναι νέα, πλήρως ανεξάρτητη και υπάρχει ένα Dana AdvanTEK διαφορικό για καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη άνεση. Στο πίσω μέρος συναντάμε έναν ημιάκαμπτο Dana 44 AdvanTEK άξονα με ελατήρια και πέντε συνδέσμους. Και στους δύο άξονες μπορούν να τοποθετηθούν ηλεκτρικά ελεγχόμενα διαφορικά Spicer Performa-TRAK, ενώ διαθέσιμα είναι και αμορτισέρ της Bilstein με μεγάλη διαδρομή, αλλά και μια ημιενεργή υδραυλική αντιστρεπτική ράβδος.

Το μοντέλο μπορεί να εφοδιαστεί από το εργοστάσιο με ζάντες 17″ και ελαστικά ακόμη και έως 35″, με την Ford να προσφέρει στο Bronco και το Trail Toolbox που περιλαμβάνει τα συστήματα Trail Control (ένα cruise control χαμηλής ταχύτητας για οδήγηση σε εκτός δρόμου μονοπάτια), το Trail Turn Assist (μειώνει την ακτίνα στροφής εκτός δρόμου με τη βοήθεια του torque vectoring) και το Trail One-Pedal Drive (βοηθά τον οδηγό να είναι πιο ακριβείς και σίγουρος όταν ανεβαίνει βράχους).

Το Trail Control επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται με ταχύτητα έως 32 χλμ/ώρα προς τα εμπρός και έως 10 χλμ/ώρα προς τα πίσω, ελέγχοντας το γκάζι και το σύστημα πέδησης. Σύμφωνα με την Ford, το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να παραμείνει επικεντρωμένος στην οδήγηση εκτός δρόμου αντί να ανησυχεί για το φρενάρισμα και την επιτάχυνση.

https://www.youtube.com/watch?v=4xBy6tsqTDY

Το Bronco διαθέτει πόρτες χωρίς πλαίσιο που μπορούν να αφαιρεθούν πολύ ευκολότερα από αυτές του Jeep Wrangler. Μάλιστα στο 4θέσιο Bronco, οι πόρτες μπορούν να αποθηκευτούν σε ειδικές προστατευτικές θήκες στο πορτμπαγκάζ. Το 2θέσιο Bronco έχει αφαιρούμενο hardtop αποτελούμενο από τρία μέρη, ενώ το 4θέσιο φέρει είτε μια μαλακή αφαιρούμενη οροφή 4 μερών είτε ένα αφαιρούμενο hardtop.

Οι ιδιοκτήτες των Bronco μπορούν να τα εξατομικεύσουν περαιτέρω επιλέγοντας διαφορετικού τύπου πόρτες, αρθρωτό ατσάλινο προφυλακτήρα με ενσωματωμένα βαρούλκα, διάφορα σχέδια μπροστινής μάσκας, σχάρες οροφής, LED μπάρες, καθρέπτες και φτερά.

Το εσωτερικό είναι και αυτό εμπνευσμένο από το αυθεντικό Bronco και μεταξύ άλλων συναντάμε πολυλειτουργικό τιμόνι, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC4 με οθόνη αφής 8″ ή 12″, κάμερα 360 μοιρών, σύστημα πλοήγησης εκτός δρόμου, ενώ υπάρχει και μια ακόμη οθόνη στον πίνακα οργάνων.

Τα υλικά που επιλέχθηκαν για το εσωτερικό είναι ανθεκτικά στις καιρικές συνθήκες και στη σκληρή χρήση, με τις ταπετσαρίες να είναι αδιάβροχες, όπως και οι διακόπτες. Το δάπεδο είναι κατασκευασμένο από λάστιχο διαθέτοντας τάπες αποστράγγισης, με το ταμπλό να μπορεί να εξοπλιστεί με ένα “έξυπνο ράφι” για την τοποθέτηση διαφορετικών συσκευών, συμπεριλαμβανομένων smartphone, action camera και άλλων.

Το νέο Bronco φέρει το G.O.A.T ( Goes Over Any Terrain) σύστημα με 7 προγράμματα λειτουργίας (Normal, Eco, Sport, Slippery and Sand, Baja, Mud/Ruts και RockCrawl).

Υπάρχουν 7 επίπεδα εξοπλισμού, οι Base, Big Bend, Black Diamond, Outer Banks, Wildtrak, Badlands και η First Edition που θα προσφέρεται σε μόλις 3.500 μονάδες. Επίσης διαθέσιμο είναι και το πακέτο Sasquatch.

Η τιμή του δίπορτου Bronco ξεκινά από τις 29.995 δολάρια και φτάνει έως τις 60.800 δολάρια, ενώ του 4πορτου ξενικά από τις 34.695 δολάρια και φτάνει έως τις 64.995 δολάρια, με την Ford να δέχεται από σήμερα παραγγελίες. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2021, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται από την άνοιξη του 2021.

Bronco Sport

https://www.youtube.com/watch?v=W6XpSJFCzKI

Το μικρότερο Bronco Sport απευθύνεται σε εκείνους που αναζητούν ένα λιγότερο “αγρίμι” σε σχέση με το Bronco, με καλές εκτός δρόμου ικανότητες, μιας και δεν έχει τα προηγμένα συστήματα τετρακίνησης του Bronco, φέροντας τυπικό σύστημα τετρακίνησης.

Έχει μήκος 4.387 χλστ, πλάτος 1.887 χλστ, ύψος 1.783 έως 1.814 χλστ και μεταξόνιο 2.670 χλστ. Έχει έως 22,4 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, μπορεί να κινηθεί μέσα σε νερό βάθους 60 εκατοστών, έχει γωνία προσέγγισης 30,4 μοίρες, γωνία διαφυγής 33,1 μοίρες και γωνία ράμπας 20,4 μοίρες. Βασίζεται σε μια παραμετροποιημένη έκδοση της προσθιοκίνητης πλατφόρμας των Focus και Kuga/Escape, με τη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης να είναι 998 κιλά.

Μια κάμερα μπορεί να προβάλλει στη κεντρική οθόνη “live” εικόνα από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, με τις Badlands και First Edition να φέρουν ένα σύστημα τετρακίνησης διπλού συμπλέκτη στον πίσω άξονα και ένα διαφορικό με λειτουργία κλειδώματος.

Φορά ζάντες 17″ με ελαστικά παντός εδάφους 28,5″ ή 29″ και κίνηση παίρνει από δύο κινητήρες, τον τρικύλινδρο EcoBoost 1.500 κ.εκ απόδοσης 181 ίππων με 257 Nm ροπής και τον 2,0-λιτρο EcoBoost απόδοσης 245 ίππων με 372 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τα μοντέλα με τον 2,0-λιτρο κινητήρα να διαθέτουν επιπλέον σύστημα ψύξης του κιβωτίου και το σύστημα SelectShift με paddles στο τιμόνι.

Στο εσωτερικό υπάρχει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3 με οθόνη αφής 8″ και δεν είναι το ίδιο “σκληροτράχηλο” με αυτό του Bronco. Στην πόρτα του ποργμπαγκάζ υπάρχουν προβολείς LED που μπορούν να φωτίζουν μια έκταση 12 τ.μ, με την Ford να προσφέρει και ένα αναδιπλούμενο τραπέζι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και ως πάγκος εργασίας.

Το Bronco Sport προσφέρεται σε 5 επίπεδα εξοπλισμού (Base, Big Bend, Outer Banks, Badlands και First Edition) ενώ στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε την σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού Co-Pilot360 που φέρει τα συστήματα: pre-collision assist με automatic emergency braking, forward collision warning, blind spot monitor, rear cross-traffic alert, lane keeping assist, κάμερα οπισθοπορείας και αυτόματη ελεγχόμενη μεγάλη σκάλα. Το Co-Pilot360 Assist+ (πρόσθετος εξοπλισμός) φέρει επιπλέον adaptive cruise control με stop-and-go και lane-centering, evasive steering assist και voice-activated touchscreen navigation.

Όπως το Bronco, έτσι και το Bronco Sport φέρει το G.O.A.T ( Goes Over Any Terrain) σύστημα με 7 προγράμματα λειτουργίας (Normal, Eco, Sport, Slippery and Sand, Baja, Mud/Ruts και RockCrawl) και το Trail Control.

Η τιμή του ξεκινά από τις 28.155 δολάρια και φτάνει έως τις 39.995 δολάρια, με την Ford να δέχεται από σήμερα παραγγελίες, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται προς τα τέλη του έτους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του Πεκίνου, με το πρωτότυπο να περνά στη παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται...