Marko: Θα κάνουμε ότι και η Racing Point με την AlphaTauri, αν δικαιωθεί

Σχετικά άρθρα

Ο σύμβουλος των ομάδων Formula 1 της Red Bull και AlphaTauri και επικεφαλής του προγράμματος ανάπτυξης οδηγών της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε στο Sport1 ότι η Alpha Tauri θα ακολουθήσει το “μοντέλο της Racing Point”, αν η FIA αποφασίσει ότι είναι απολύτως νόμιμος ο σχεδιασμός του αμφιλεγόμενου μονοθέσιου της ομάδας με βάση το Silverstone.

Όπως γνωρίζεις, η Renault κατήγγειλε στη FIA τόσο μετά το GP της Στυρίας, όσο και μετά το GP της Ουγγαρίας την ομάδα της Racing Point, κατηγορώντας την ότι έχει χρησιμοποιήσει εξαρτήματα που δεν έχουν σχεδιαστεί από την ίδια.

Ο Marko δήλωσε σχετικά με το ζήτημα:

Ελπίζουμε ότι μετά την απόφαση της FIA θα υπάρξει επιτέλους σαφήνεια. Εάν η Racing Point είναι νόμιμη, θα κάνουμε το ίδιο με την AlphaTauri. Τότε θα υπάρξουν τουλάχιστον τέσσερις Mercedes, τέσσερις Red Bull και ίσως έως και έξι Ferrari στο grid το επόμενο έτος.

Η απόφαση της FIA αναμένεται να ανακοινωθεί είτε αυτή την εβδομάδα, είτε στις αρχές της επόμενης, με τον Marko να τονίζει ότι η Toro Rosso κατάφερε να κερδίσει μόνο έναν αγώνα με τον Sebastian Vettel το 2008, χάρη στην πελατειακή σχέση που υπήρχε μεταξύ αυτής και της Red Bull.

Αμέσως μετά, όμως, άλλαξαν οι κανονισμοί και ο Αυστριακός αναφέρει ότι το αποτέλεσμα της διαμαρτυρίας για την Racing Point θα μπορούσε “να εξοικονομήσει χρήματα στην δεύτερη ομάδα μας, ενώ θα την έκανε πιο ανταγωνιστική”.

Ερωτηθείς πώς θα το έκανε η Red Bull αυτή τη φορά, απάντησε:

Με το μοντέλο Racing Point. Τραβήξτε μια φωτογραφία του αυτοκινήτου από κάθε γωνία και μετά μπορείς να αναπαραγάγεις τα εξαρτήματα. Πιστεύουμε ότι θα μπορούσαν να αφήσουν στην άκρη αυτήν την προσπάθεια, απλώς καθορίζοντας τι επιτρέπεται και τι όχι.

ΠηγήSport1

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr