H BMW έδωσε ορισμένες πληροφορίες για τη μεγάλη γρίλια της έκδοσης παραγωγής του iNext, ή αλλιώς του iX, μιας και έτσι θα ονομαστεί κατά πάσα πιθανότητα το μοντέλο παραγωγής. Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, η γρίλια φιλοξενεί ραντάρ, κάμερες και άλλους αισθητήρες, που χρειάζονται για τις αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης.

Το αυτοκίνητο θα προσφέρει αυτονομία έως και 580 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, στον κύκλο WLTP, ενώ θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα της BMW που θα εξοπλίζεται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων της, οι οποίοι έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις, θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα θα κοστίζουν λιγότερο

Η γερμανική εταιρία θα τοποθετήσει στο μοντέλο της αεροδυναμικές ζάντες, αλλά και “έξυπνα” παράθυρα που θα σκουραίνουν αυτόματα, συμβάλλοντας έτσι στη προστασία της ιδιωτικής ζωής, ενώ θα λειτουργούν και με τρόπο ώστε να διατηρείται στα επιθυμητά επίπεδα η εσωτερική θερμοκρασία.

Τέτοια τεχνολογία χρησιμοποιείται για χρόνια στις ηλιοροφές των αυτοκινήτων, αλλά πέρυσι η Continental την εξέλιξε και την έκανε κατάλληλη για χρήση και στα πλαϊνά παράθυρα. Την ονομάζει Intelligent Glass Control και χρησιμοποιεί ειδικές μεμβράνες, ενσωματωμένες στο γυαλί, που μπορούν να αλλάξουν τον βαθμό διαφάνειας τους.