Η Hyundai συνεχίζει να δοκιμάζει στο Nurburgring την γρήγορη έκδοση του νέου i20, που θα τεθεί απέναντι από τα Ford Fiesta ST και Volkswagen Polo GTI και στο video θα δεις ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο να γυρίζει στην πίστα.

Το μοντέλο ξεχωρίζει έχοντας νέο bodykit με νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή, μεγαλύτερες ζάντες, χαμηλότερη ανάρτηση και μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες.

Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με το κινητήριο σύνολο, αλλά θεωρείται κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι κάτω από το καπό δεν θα συναντάμε τον 2,0-λιτρος κινητήρας του i30 N.

Είναι, όμως, αρκετά πιθανό να δούμε το νέο 1.500άρη T-GDI turbo κινητήρα, που τοποθετήθηκε στο i30 facelift, και εκεί αποδίδει 160 άλογα με 253 Nm ροπής, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με ήπιο υβριδικό σύστημα και να συνεργαστεί τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Αν τοποθετηθεί αυτός ο κινητήρας, η απόδοση του στο κορεατικό hot supermini θα αυξηθεί, και θα κυμαίνεται μεταξύ 200 και 230 ίππων.