Πριν μερικές ημέρες έγινε γνωστή η είδηση πως η Honda μετέφερε στο τμήμα συναρμολόγησης ορισμένους από τους υπαλλήλους της που εργάζονται στο λογιστήριο, στις πωλήσεις και στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης και κάτι τέτοιο έκανε και η GM.

Συγκεκριμένα, η General Motors μετέφερε ορισμένους από τους υπαλλήλους των γραφείων της στο εργοστάσιό του Wentzville στο Missouri, στη γραμμή παραγωγής προκειμένου να κατασκευάσουν τα Chevrolet Colorado, GMC Canyon, Chevrolet Express και GMC Savana.

Ο λόγος αυτής της απόφασης ήταν η έλλειψη προσωπικού στην παραγωγή αυτοκινήτων, με την GM να αναφέρει πως ζήτησε εθελοντικά από τους υπάλληλους γραφείου της να εργαστούν στη γραμμή συναρμολόγησης, για να αντισταθμιστεί η παραγωγή που χάθηκε την άνοιξη, κατά την διάρκεια σχεδόν δύο μηνών που εργοστάσιο ήταν κλειστό λόγω του lockdown.

Η ένωση εργαζομένων UAW (United Auto Workers), η οποία εκπροσωπεί 3.800 ωριαίους υπαλλήλους στο εργοστάσιο του Wentzville, στράφηκε εναντίον της συγκεκριμένης κίνησης της GM, υποστηρίζοντας πως παραβιάζει τη σύμβαση εργασίας της εταιρείας που απαιτεί την κάλυψη θέσεων εργασίας στη γραμμή συναρμολόγησης μόνο από μέλη της ένωσης.