H Kia παρουσιάζει τη GT-Line έκδοση του ανανεωμένου Stonic

Σχετικά άρθρα

Δύο μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια του Stonic facelift, η Kia μας δείχνει σήμερα την GT-Line έκδοση του συμπαγούς SUV της, που προστίθεται για πρώτη φορά στη γκάμα του μοντέλου.

Το Stonic GT-Line διακρίνεται από τη νέα εμπρός μάσκα, τα LED φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν τα LED φώτα ημέρας, ενώ υπάρχουν και νέοι, πιο δυναμικοί προφυλακτήρες εμπρός/πίσω. Ακόμα, διαθέτει μαύρη πίσω αεροτομή, ενώ στην έκδοση GT-Line S θα είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος.

Συνεχίζοντας, υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ενώ το λογότυπο GT-Line τοποθετείται στη πόρτα του χώρου αποσκευών. Η GT-Line έκδοση διατίθενται σε έξι εξωτερικά χρώματα, ενώ οι δίχρωμες εκδόσεις GT-Line S προσφέρονται σε έξι αποχρώσεις, με δυνατότητα επιλογής μαύρης ή κίτρινης οροφής, ανάλογα με το επιλεγμένο χρώμα.

Στο εσωτερικό, η σπορ ατμόσφαιρα ενισχύεται από το δερμάτινο τιμόνι με flat κάτω μέρος, που φέρει το λογότυπο GT-Line. Ακόμα, υπάρχουν μαύρες δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα, που διαθέτουν άσπρες ραφές για αντίθεση. Τέλος, υπάρχει το νέο σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης με οθόνη 8 ιντσών, ενώ μια έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών βρίσκεται μέσα στο ταμπλό οργάνων.

Μηχανικά, το ανανεωμένο Stonic είναι διαθέσιμο με τον νέο EcoDynamics+ κινητήρα, με ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV), που συνδυάζει τον 1.000άρη T-GDi κινητήρα βενζίνης με ένα 48V σύστημα. Το τελευταίο είναι ένα συμπαγές σύστημα με μπαταρία πολυμερών ιόντων-λιθίου, που συμπληρώνει την ροπή του κινητήρα με ηλεκτρική ισχύ και επεκτείνει τον “χρόνο εκτός λειτουργίας” του κινητήρα με μια νέα μονάδα Mild-Hybrid Starter-Generator (MHSG).

Ο νέος Smartstream κινητήρας αντικαθιστά τον παλαιότερης γενιάς “Kappa” κινητήρα 1.0-λίτρων T-GDi και είναι εξοπλισμένος με τεχνολογία CVVD των βαλβίδων. Το νέο σύνολο έχει την ίδια ισχύ με τον προηγούμενο κινητήρα, 100 ή 120 άλογα, αλλά έχει ελαφρώς υψηλότερη ροπή, ανάλογα με τη μετάδοση. Για παράδειγμα, η μέγιστη ροπή στα μοντέλα με κινητήρα απόδοσης 120 ίππων που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων (7DCT) είναι 16% υψηλότερη, και φτάνει τα 200 Nm.

Οι EcoDynamics+ κινητήρες εξοπλίζονται για πρώτη φορά με το νέο έξυπνο clutch-by-wire χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων iMT από την Kia. Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει σχεδιαστεί για τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών CO2 στα MHEV της Kia, διατηρώντας παράλληλα τη συμμετοχή του οδηγού όπως σε ένα συμβατικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τέλος, το Stonic διαθέτει μια νέα σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), που περιλαμβάνει τα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) με αναγνώριση πεζών, οχημάτων και ποδηλατών, το Lane Keeping Assist System (LKAS), το Driver Attention Warning (DAW), το Blind-Spot Collision Warning (BCW) και το Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), το Smart Cruise Control (SCC), και το Lane Following Assist (LFA).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Kia ανακαλεί 427.407 Telluride

427.407 Telluride παραγωγής μεταξύ 9 Ιανουαρίου 2019 και 19 Οκτωβρίου 2023 ανακαλεί η Kia στις ΗΠΑ επειδή η ακατάλληλη συναρμολόγηση του ενδιάμεσου άξονα και...

Νέο Kia K4

H Kia έκανε γνωστές όλες τις λεπτομέρειες της νέας γενιάς του K4, που εκτός από σεντάν θα προσφέρεται και ως hatchback. Το αυτοκίνητο αντικαθιστά...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr