H McLaren παρουσίασε σήμερα μια Elva στα χρώμα της Gulf, γιορτάζοντας με αυτόν τον τρόπο τη συνεργασία της βρετανικής εταιρίας με την Gulf Oil International. Αυτή ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου Ιουλίου, και οποία επανενώνει τις δύο μάρκες, που έχουν μια μακρόχρονη και επιτυχημένη ιστορία, η οποία ξεκινά από το 1968.

Η McLaren Elva Gulf Theme είναι δημιουργία της MSO και έκανε το ντεμπούτο της σήμερα στο Goodwood SpeedWeek, στη -κεκλεισμένων των θυρών- εκδήλωση στο Goodwood, που συγκεντρώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η Elva είναι το πρώτο μοντέλο της βρετανικής εταιρίας που δεν διαθέτει οροφή, ενώ είναι ταυτόχρονα και το ελαφρύτερο, ενώ σύμφωνα με την βρετανική εταιρία δημιουργήθηκε προκειμένου να τιμήσει τα αγωνιστικά M1A, M1B και M1C της δεκαετίας του 1960 που κατασκεύασε ο Bruce McLaren.

Μηχανικά φορά τον twin-turbo V8 4,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 815 ίππων με 800 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και έτσι είναι ταχύτερη και από την Senna.

Είναι το πρώτο μοντέλο της McLaren που διαθέτει την ενεργή αεροδυναμική AAMS (Active Air Management System), που μεταφέρει τον αέρα πάνω από την καμπίνα των επιβατών, δημιουργώντας ένα εικονικού παρμπρίζ ή “φούσκα ηρεμίας” όπως το ονομάζει η McLaren, βελτιώνοντας έτσι την άνεση των επιβατών. Η McLaren για όσους το επιθυμούν προσφέρει ένα σταθερό παρμπρίζ.

Στον βασικό εξοπλισμό το αυτοκίνητο δεν διαθέτει ηχοσύστημα προκειμένου να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα. Ωστόσο όσοι το επιθυμούν προσφέρεται χωρίς κόστος. Τα καθίσματα, το σώμα και το πλαίσιο είναι από carbon, με τα φρένα να αποτελούνται από carbon- κεραμικούς δίσκους και δαγκάνες κατασκευασμένες από τιτάνιο.

Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου συναντάμε μια ενεργή αεροδυναμική που αυξομειώνει το ύψος και την γωνία της, προκειμένου να βελτιστοποιείται η αεροδυναμική ισορροπία, ενώ λειτουργεί και ως αερόφρενο.