Αυτά τα σκίτσα δείχνουν τον σχεδιασμό του υβριδικού μοντέλου που ετοιμάζει η McLaren. Το αυτοκίνητο θα παίρνει κίνηση από έναν νέο V6 plug-in υβριδικό κινητήρα και θα κυκλοφορεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2021.

Το μοντέλο θα αντικαταστήσει την 570S και παράλληλα θα σημάνει το τέλος της παραγωγής της Sport Series γκάμας. To νέο supercar θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο GT και στην 720S, με τον νέο υβριδικό ολοκαίνουργιο V6 βενζινοκινητήρα να έχει όριο περιστροφής τις 8.000 σ.α.λ και να αποδίδει περισσότερα από 570 άλογα. Επίσης θα μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για περίπου 30 χλμ.

Θα βασίζεται στο νέο carbon Monocell πλαίσιο, το οποίο η εταιρία ονομάζει MCLA (McLaren Carbon Lightweight Architecture), που αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε in-house από την εταιρία στο McLaren Composites Technology Center (MCTC) στο Σέφιλντ του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σύμφωνα με τον CEO της McLaren, Mike Flewitt, η πρόθεση της εταιρείας είναι να λανσάρει υβριδικά μοντέλα που ζυγίζουν σχεδόν το ίδιο με τα τρέχοντα μοντέλα, τονίζοντας:

Τα υβριδικά μοντέλα μας θα είναι 30 με 40 κιλά (πιο βαριά) από τα μη υβριδικά. Όταν σκέφτεσαι ότι το υβριδικό σύστημα της P1 ήταν 140 κιλά, κάναμε τεράστιο προσπάθεια για να διαχειριστούμε το βάρος.