Τον περασμένο Ιούνιο η Donkervoort θέλοντας να γιορτάσει τα 70στα γενέθλια του ιδρυτή της, του Joop Donkervoort, παρουσίασε μια ειδική έκδοση του D8 GTO. Ο λόγος για το D8 GTO-JD70, το οποίο θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή, μόλις 70 αυτοκινήτων, με την Ολλανδική εταιρία να αναφέρει ότι το μοντέλο της είναι το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου στον κόσμο που μπορεί να πιάσει 2G σε πλευρικές επιταχύνσεις, κάτι που -σύμφωνα με την εταιρία- αλλάζει τα πάντα στο χώρο των αυτοκινήτων.

Σήμερα, η Donkervoort μας παρουσιάζει την αγωνιστική έκδοση του μοντέλου, το D8 GTO-JD70 R, το οποίο είναι πιο γρήγορο, πιο άγριο και πιο ασφαλές από την έκδοση δρόμου. Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, και το JD70 R φορά τον 2,5-λίτρων TFSI πεντακύλινδρο κινητήρα της Audi απόδοσης 420 ίππων και 560 Nm ροπής.

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 5-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου της Tremec, το οποίο διαθέτει λειτουργία rev-matching της Bosch, ενώ υπάρχει και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. To βάρος του αγωνιστικού αγγίζει τα 725 κιλά, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,7 δευτ., για τα 0-200 χλμ/ώρα μόλις 7,7 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 280 χλμ/ώρα.

Οι διαφορές σε σχέση με την έκδοση δρόμου εντοπίζονται στο ενισχυμένο πλαίσιο και στην επαναρύθμιση του set-up της ανάρτησης για χρήση στην πίστα. Η Donkervoort αναφέρει ότι έχει αναβαθμίσει την ασφάλεια, την απόδοση του συστήματος πέδησης και του συστήματος διεύθυνσης, μεγιστοποιώντας την εμπλοκή του οδηγού μέσα στην πίστα.

Η Donkervoort αναφέρει ότι το D8 GTO-JD70 R θα είναι ικανό να πιάσει 2,25 G σε πλευρικές επιταχύνσεις. Η τιμή του αγωνιστικού ξεκινά από τα €198.000.