Από τη στιγμή που άρχισε να αυξάνεται σημαντικά το μερίδιο αγοράς από το ηλεκτρονικό εμπόριο, το unboxing έχει γίνει ένα από τα μεγαλύτερα trend στο YouTube. Σε αντίθεση με τα προϊόντα που υπάρχουν στα εμπορικά καταστήματα, τα οποία μπορείς να δεις και να αγγίξεις, στα προϊόντα από τα e-shop δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Μπορεί πρακτικά η Bugatti Divo να μην ανήκει στην κατηγορία της ηλεκτρονικής αγοράς, ωστόσο η σπανιότητα της (μόλις 40 θα βγουν στην παραγωγή) την καθιστά εξαιρετικά δύσκολο να την δεις από κοντά, πόσο μάλλον να βιώσεις την εμπειρία της ιδιοκτησίας της.
Η αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων Miller Motorcars, οργάνωσε ένα ειδικό “unboxing” του hypercar, με το παραπάνω video να είναι γεμάτο δράμα και κινηματογραφική αισθητική, που ταιριάζει απόλυτα σε κάτι τόσο σπάνιο και ακριβό.
Διάβασε ακόμα
Το “τελετουργικό” που ακολουθεί η Bugatti πριν την παράδοση της Divo στους ιδιοκτήτες