Η Rimac μας αναλύει την παθητική ασφάλεια του C_Two

Σχετικά άρθρα

Μετά από χρόνια προσομοιώσεων και υπολογισμών μέσω υπολογιστών η Rimac ξεκίνησε το πρόγραμμα δοκιμών ασφαλείας και συγκρούσεων του C_Two σε πραγματικές συνθήκες πριν ένα χρόνο, με δοκιμές σε επίπεδο υλικών και εξαρτημάτων. Λίγους μήνες αργότερα ακολούθησαν οι πρώτες δοκιμές πρόσκρουσης ολοκληρωμένων πρωτοτύπων του μοντέλο, όπως είδαμε την προηγούμενη εβδομάδα.

Στο σημερινό video της κροατικής εταιρείας βλέπουμε ότι χρειάζεται να αξιολογηθούν μερικοί επιπλέον παράγοντες σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια. Η Rimac συνεχίζει το πρόγραμμα δοκιμών με περαιτέρω φυσικές δοκιμές περισσότερων πρωτοτύπων, οι οποίες είναι απαραίτητες για την οριστικοποίηση της συμπεριφοράς των συνθετικών υλικών με βάση τα ανθρακονήματα, κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, και κατ’επέκταση να επιβεβαιωθούν τα αποτελέσματα μέσω των εικονικών συγκρούσεων.

Στο παραπάνω video ο Gustavo Andrade, επικεφαλής του τμήματος υπολογιστικής μηχανικής (CAE) στη Rimac, εξηγεί την περίπλοκη διαδικασία ανάπτυξης και δοκιμής ενός hypercar για να μπορεί να κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές του κόσμου και να πληροί τα διαφορετικά πρότυπα ασφαλείας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

H Geely κάνει παγκόσμια διαθέσιμο το νέο premium brand της, Galaxy

Πριν σχεδόν ένα χρόνο, η Geely παρουσίασε το νέο της πολυτελές brand, το οποίο ονομάζει Galaxy. Σήμερα, η κινέζικη εταιρία επιβεβαίωσε ότι θα κάνει...
Autoblog.gr