Μετά από χρόνια προσομοιώσεων και υπολογισμών μέσω υπολογιστών η Rimac ξεκίνησε το πρόγραμμα δοκιμών ασφαλείας και συγκρούσεων του C_Two σε πραγματικές συνθήκες πριν ένα χρόνο, με δοκιμές σε επίπεδο υλικών και εξαρτημάτων. Λίγους μήνες αργότερα ακολούθησαν οι πρώτες δοκιμές πρόσκρουσης ολοκληρωμένων πρωτοτύπων του μοντέλο, όπως είδαμε την προηγούμενη εβδομάδα.
Στο σημερινό video της κροατικής εταιρείας βλέπουμε ότι χρειάζεται να αξιολογηθούν μερικοί επιπλέον παράγοντες σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια. Η Rimac συνεχίζει το πρόγραμμα δοκιμών με περαιτέρω φυσικές δοκιμές περισσότερων πρωτοτύπων, οι οποίες είναι απαραίτητες για την οριστικοποίηση της συμπεριφοράς των συνθετικών υλικών με βάση τα ανθρακονήματα, κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, και κατ’επέκταση να επιβεβαιωθούν τα αποτελέσματα μέσω των εικονικών συγκρούσεων.
Στο παραπάνω video ο Gustavo Andrade, επικεφαλής του τμήματος υπολογιστικής μηχανικής (CAE) στη Rimac, εξηγεί την περίπλοκη διαδικασία ανάπτυξης και δοκιμής ενός hypercar για να μπορεί να κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές του κόσμου και να πληροί τα διαφορετικά πρότυπα ασφαλείας.