Μετά από ένα μακρόχρονο πρόγραμμα ανάπτυξης, η Renault παρουσίασε σήμερα το ολοκαίνουργιο Kangoo, το οποίο διαθέτει τολμηρή εμφάνιση, νέες τεχνολογίες και μια επιλογή δύο ξεχωριστών μοντέλων. Η γαλλική εταιρία δεν αποκάλυψε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το νέο ελαφρύ επαγγελματικό όχημά, αλλά μας έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες και μερικές προκαταρκτικές πληροφορίες.

Ξεκινώντας, η Renault χωρίζει το Kangoo σε δύο ξεχωριστές σειρές μοντέλων. Έτσι, υπάρχει το Kangoo, διαθέσιμο ως επιβατικό και ως επαγγελματικό, αναλαμβάνει το ρόλο της πιο πολυτελούς επιλογής που απευθύνεται σε δυναμικές οικογένειες, εταιρικούς στόλους, τεχνίτες και εμπόρους. Από την άλλη, το Express, επίσης διαθέσιμο ως επιβατικό και ως επαγγελματικό, γίνεται η πιο προσιτή λύση, κυρίως για αγορές εκτός Ευρώπης.

Το μοντέλο έχει φρέσκο σχεδιασμό με μεγάλη γρίλια και LED φώτα ημέρας, ενώ συναντάμε επίσης ράγες οροφής, με τις πίσω πόρτες να είναι συρόμενες. Η Renault υπερθεματίζει το σύστημα Easy Side Access (εύκολη πλευρική πρόσβαση), καθώς τονίζει ότι προσφέρει ιδιαίτερα βολική και εύκολη πρόσβαση στα φορτία τους, ανεξάρτητα από τους περιορισμούς στάθμευσης, κυρίως στα κέντρα των πόλεων. Το νέο Kangoo δεν διαθέτει μεσαία κολώνα, και προσφέρει την μεγαλύτερη πλαϊνή πόρτα της αγοράς, με άνοιγμα 1.416 χλστ. (διπλάσιο από αυτό της προηγούμενης γενιάς του).

Η Renault δεν ανακοίνωσε τα μηχανικά σύνολα του Kangoo, αλλά αναφέρει ότι το νέο της μοντέλο θα προσφέρεται σε ποικιλία μεγεθών και κινητήρων. Το Kangoo θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη και θα προσφέρεται, με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο, σε εκδόσεις ντίζελ, βενζίνης και αμιγώς ηλεκτρικές. Ο ωφέλιμος όγκος του κυμαίνεται από 3,3 έως 3,9 κ.μ. στην τυπική έκδοση, και από 4,2 έως 4,9 κ.μ, στη μεγάλη έκδοση.

Το ολοκαίνουριο Express προορίζεται για νέους επιχειρηματίες και μικρούς στόλους, αναζητώντας την καλύτερη αναλογία τιμής/οφέλους, ικανοποιώντας τις βασικές τους ανάγκες. Το μοντέλο δεν διαφέρει σημαντικά από το Kangoo, ακολουθώντας την ίδια σχεδιαστική ταυτότητα της Renault. Εξοπλίζεται με ενισχυμένα καθίσματα, με το εσωτερικό να είναι ποιοτικό και άνετο. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στους αποθηκευτικούς χώρους και στην εργονομία. Προσφέρει 48 λίτρα για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, ενώ ο όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από 3,3 έως 3,7 κ.μ.

Κλείνοντας, η Renault ανακοίνωσε ότι θα ηλεκτροδοτήσει ολόκληρη τη γκάμα των επαγγελματικών της και μίνι βαν μέχρι το 2022. Το Kangoo θα παράγεται στο εργοστάσιο της Renault στην πόλη Maubeuge στη Βόρεια Γαλλία, εκεί που σχεδιάζει να επενδύσει 450 εκατ. ευρώ σε βάθος πενταετίας. Από την άλλη, η συναρμογή του Express θα γίνεται στο εργοστάσιο της γαλλικής εταιρίας στην Ταγγέρη του Μαρόκου, με την κυκλοφορία των μοντέλων να ξεκινά από την άνοιξη του 2021.