Εν μέσω πανδημίας η Cruise ανακοίνωσε ότι απολύει το 8% του εργατικού δυναμικού της, για να μπορέσει να αντιμετωπίσει την κρίση που επέφερε ο νέος κορωνοϊός. Ωστόσο, η εταιρία της General Motors που ασχολείται με την αυτόνομη οδήγηση, δεν σταματά να εξελίσσει το λογισμικό της.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Cruise, Dan Ammann, αποκάλυψε ότι η εταιρεία του ξεκίνησε ήδη τις δοκιμές αυτόνομων οχημάτων χωρίς οδηγούς ασφαλείας στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο. Αυτό ήρθε μετά την άδεια που έχει εκδοθεί από το τμήμα μηχανοκίνητων οχημάτων της Καλιφόρνια, που επιτρέπει στην Cruise να δοκιμάσει ηλεκτρικά αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγούς ασφαλείας.

Σύμφωνα με τον Ammann, αυτή η κίνηση είναι μια σημαντική αλλαγή και η ασφαλής απομάκρυνση του οδηγού από το όχημα είναι το πραγματικό σημείο αναφοράς για ένα αυτο-οδηγούμενο αυτοκίνητο.

Ο Ammann αναγνώρισε ότι η Cruise δεν είναι η πρώτη εταιρεία που λαμβάνει αυτόν τον τύπο άδειας, αλλά αυτή θα είναι η πρώτη που δίνεται για να χρησιμοποιηθεί στους δρόμους μιας μεγάλης πόλης των ΗΠΑ, τονίζοντας:

Αν και θα ήταν ευκολότερο να το κάνουμε αυτό στα προάστια, όπου η οδήγηση είναι 30-40 φορές λιγότερο περίπλοκη, οι πόλεις μας είναι το σημείο αναφοράς για την παγκόσμια κρίση στις μεταφορές. Οι πόλεις είναι οι αιτίες για ατυχήματα, ρύπανση και συμφόρηση, και όλα αυτά τα πράγματα μπορούν να μετριαστούν από τα αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα.

Για να προσθέσει:

Έχουμε διανύσει απόσταση μεγαλύτερη των 2.000.000 μιλίων (περίπου 3,2 εκατ. χλμ) στους δρόμους του San Francisco, σε ένα από τα πιο απαιτητικά περιβάλλοντα του κόσμου σε ό,τι αφορά στις κυκλοφοριακές συνθήκες. Μια μεγάλη ομάδα αφοσιωμένων ανθρώπων, τόσο από την Cruise όσο και από την General Motors, δούλεψε σκληρά γι’ αυτό. Για να μην αναφέρουμε και τα αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια που επενδύθηκαν ως τώρα.