Η Hyundai ίδρυσε μια νέα μάρκα που θα εκπροσωπεί το σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου του ομίλου. Το όνομα αυτής είναι το HTWO, το οποίο σημαίνει “H2”, το μόριο υδρογόνου, και αντιπροσωπεύει επίσης τις λέξεις “Hydrogen” (υδρογόνο) και το “Humanity” (ανθρωπότητα), ήτοι τους δύο κύριους πυλώνες της επιχείρησης κυψελών καυσίμου της Hyundai.

1

Με βάση την 20ετή εμπειρία της Hyundai στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, η νέα μάρκα θα παρουσιάσει το υδρογόνο ως θετική ενέργεια για την ανθρωπότητα. Το λανσάρισμα της νέας μάρκας θα βοηθήσει στη διευκόλυνση της παγκόσμιας επιχείρησης κυψελών καυσίμου της Hyundai και στην ανάπτυξη του οικοσυστήματος υδρογόνου.

Η HTWO θα αναλάβει την ανάπτυξη ενός νέου (επόμενης γενιάς) συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με εφαρμογές όπως UAM (urban air mobility, αστικές αερομετακινήσεις), αυτοκίνητα, πλοία, και τρένα. Η Hyundai ισχυρίζεται ότι το σύστημα επόμενης γενιάς θα προσφέρει βελτιωμένη απόδοση και αντοχή σε προσιτή τιμή, χρησιμοποιώντας μια ελαφρύτερη αρχιτεκτονική με βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα.

Θα βοηθήσει επίσης την εταιρία να προσφέρει στους αγοραστές της μια αποτελεσματική και διαφοροποιημένη σειρά επιβατικών οχημάτων με υδρογόνο. Η αρχική εστίαση της HTWO θα είναι οι αγορές της Νότιας Κορέας, οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, η Ευρώπη και η Κίνα.

2

Η Hyundai θέλει να αναπτύξει ένα νέο σύστημα κυψελών υδρογόνου επόμενης γενιάς που θα μπορεί να εφαρμοστεί σε διάφορες μορφές κινητικότητας, όπως ιπτάμενων οχημάτων UAM (Urban Air Mobility), αυτοκινήτων, πλοίων και τρένων

Η κορεατική εταιρία θα επενδύσει περίπου 45,5 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη ηλεκτρικών, αυτόνομων και οχημάτων με κυψέλες υδρογόνου έως το 2025.