Στις αρχές του περασμένου μήνα η Volkswagen παρουσίασε το νέο Golf R και δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αυτό που το χαρακτηρίζει είναι το Drift Mode. Όπως θα δεις στο παρακάτω video, ο κινητήρας στέλνει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα για ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση, ενώ η επέμβαση του συστήματος ευστάθειας (ESC) καθυστερεί, και έτσι το πίσω μέρος ανοίγει την τροχιά του

Το Drift mode είναι μέρος του πακέτου R-Performance, το οποίο -μεταξύ άλλων- προσθέτει εξάτμιση της Akrapovic κατασκευασμένη από τιτάνιο, ζάντες 19″ με Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά, μεγαλύτερη αεροτομή, καθώς και το Special mode πρόγραμμα οδήγησης, το οποίο έχει βελτιστοποιηθεί στη πίστα του Nurburgring Nordschleife.

Μηχανικά, το Golf R κινείται από τον 2,0-λιτρο TSI κινητήρα απόδοσης 320 ίππων μεταξύ 5.500 σ.α.λ και 6.500 σ.α.λ με 420 Nm ροπής μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.