Πριν περίπου δέκα ημέρες ο Carlos Sainz φόρεσε για πρώτη φορά τα κόκκινα χρώματα της Ferrari, καθώς ο Ισπανός πήγε για πρώτη φορά στο Maranello για το απαραίτητο seat fitting αλλά και να γνωρίσει μερικούς από τους νέους του μηχανικούς.

1

Είχε φυσικά και την ευκαιρία να γνωριστεί καλύτερα με το νέο του teammate, με τον Mattia Binotto να δηλώνει σε συνέντευξή του ότι και το 2021 δεν θα υπάρχει 1ος και 2ος οδηγός στη Ferrari, ξεκαθαρίζοντας πως ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz θα ξεκινήσουν τη νέα σεζόν “από την ίδια θέση”, όντας ελεύθεροι να μάχονται στη πίστα.

2

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο 26χρονος νέος οδηγός της Ferrari έπλεξε το εγκώμιο της McLaren σχετικά με το πως η οικογενειακή ατμόσφαιρα της βρετανικής ομάδας τον ώθησε στο να βελτιωθεί, κάτι που πιστεύει ότι θα γίνει και στην Ferrari, με τον Sainz να τονίζει:

Η Ferrari δεν είναι ομάδα που τρώει και καταβροχθίζει τους οδηγούς της. Αν δείτε την καριέρα του Vettel… ποιος οδηγός δεν θα ήθελε να περάσει 5 χρόνια στην Ferrari όπως εκείνος; Το μεγαλύτερο που έχω κάτσει σε ομάδα είναι 2 χρόνια, άρα αν η Ferrari είναι ομάδα που κατατρώει τους οδηγούς της, τότε τι είναι οι Renault, Toro Rosso και όλες οι άλλες;

Ο Alonso επίσης πέρασε 5 χρόνια στην Ferrari. Αυτό δεν ακούγεται σαν ομάδα που καταβροχθίζει τους οδηγούς της, αλλά κάνει κύκλους. Φυσικά, θέλω να κάνω τον κύκλο μου στην Ferrari, να δημιουργήσω ένα παρόμοιο περιβάλλον [με την McLaren] εκεί. Ήδη έχω εμπειρία στο να δημιουργώ μία λειτουργική ομάδα και ελπίζω να έχω μία ίση, παρόμοια ή καλύτερη από αυτήν που είχα στην McLaren. Θα κάνω το καλύτερο για να την έχω.

3

Συνεχίζοντας, ο Sainz μίλησε και για την McLaren, η οποία τον βοήθησε να γίνει καλύτερος και πιο συνεπής οδηγός, κάτι που φάνηκε στο πρωτάθλημα του 2020, με τον Sainz να προσθέτει:

Μια ομάδα σαν την McLaren μου επέτρεψε να βρω την καλύτερη εκδοχή μου ως οδηγός και ως άνθρωπος. Είμαι μία βελτιωμένη έκδοση αυτού που ήμουν στην Toro Rosso και στην Renault. Έχω βελτιωθεί στους αγώνες, στις εκκινήσεις, στις κατατακτήριες, όμως δεν ξέρω που είμαι καλύτερος τώρα.

Είναι μία συνεχής και πιο εξελιγμένη ανάπτυξη από ότι πίστευα. Στην McLaren ένιωθα πιο άνετα από ότι σε άλλα μέρη, και αυτή η σταθερότητα ενός διετούς συμβολαίου μου επέτρεψε να βελτιωθώ ως πιλότος και να προσαρμοστώ περισσότερο στο μονοθέσιο, να βγάλω περισσότερη απόδοση. Είμαι πολύ χαρούμενος και ευγνώμων για αυτά τα 2 χρόνια.