Στις 14 Ιανουαρίου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo θα παρουσιάσει ένα νέο σχέδιο περικοπών, το Renaulution, το οποίο στοχεύει κυρίως στη μείωση του κόστους. Για να συμβεί αυτό, η γαλλική εταιρία θα μειώσει κατά περίπου 30% τη προσφερόμενη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, με τα Talisman, Espace και Scenic να φημολογείται πως θα καταργηθούν.

Παράλληλα η Renault θα μειώσει τις επενδύσεις για την ανάπτυξη τεχνολογιών που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αμέσως, ενώ θα υιοθετήσει μια πιο ρεαλιστική στρατηγική παγκοσμίως, με τον de Meo να παραδέχεται πως η τρέχουσα γεωγραφική επέκταση της εταιρίας δεν αποδίδει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Για τη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi ο de Meo είπε πως η διάλυσή της “θα έστελνε και τις τρεις εταιρίες στη δεύτερη κατηγορία του πρωταθλήματος κατασκευαστών αυτοκινήτων”, σημειώνοντας πως αρκετά “μαγικά project” βρίσκονται σε εξέλιξη εντός της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας.

Τον περασμένο Μάιο η Renault ανακοίνωσε σχέδια για περικοπή περίπου 15.000 θέσεων εργασίας, συρρίκνωση της παραγωγής και αναδιάρθρωση γαλλικών εργοστασίων σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης 2 δισ. ευρώ.

Tο αρχικό πρόγραμμα προβλέπει ένα νέο πρόγραμμα οργάνωσης των τεσσάρων μαρκών που το απαρτίζουν, με την μετεξέλιξή τους σε ξεχωριστές επιχειρησιακές μονάδες: Renault, Dacia, Alpine κι ένα νέο οργανισμό, που θα αφορά στις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας. Στόχος είναι η κάθε επιχειρησιακή μονάδα να έχει αυτόνομη οργανωτική δομή.

To νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή, τα κίνητρα και το αίσθημα συνεργασίας κάθε ομάδας που θα βρίσκεται πίσω από κάθε μάρκα.