Η Hyundai παρουσίασε το DAL-e, ένα νέο ρομπότ που θα το χρησιμοποιήσει πιλοτικά σε μια αντιπροσωπεία της στη νότια Σεούλ για την εξυπηρέτηση των πελατών της. Σύμφωνα με την κορεατική εταιρία, το DAL-e είναι μέρος του σκοπού της να εξυπηρετεί πελάτες που θα ήθελαν να μειώσουν την ανθρώπινη επαφή κατά τη διάρκεια της κρίσης της Covid-19.

Το όνομα DAL-e προκύπτει από τα αρχικά της φράσης “Drive you, Assist you, Link with you- experience”, με το ρομπότ να εξοπλίζεται με “state-of-the-art τεχνητή νοημοσύνη” και είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει μια φιλική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Έχει σύστημα αναγνώρισης προσώπου και κατανόησης ομιλίας, επιτρέποντάς του να επικοινωνεί με τους πελάτες.

Σύμφωνα με την Hyundai αυτό σημαίνει ότι το ρομπότ μπορεί να αναγνωρίσει πότε κάποιος άνθρωπος έχει εισέλθει στην έκθεση της αντιπροσωπείας χωρίς να φορά μάσκα. Τότε το ρομπότ τον πλησιάζει και τον συμβουλεύει να φορέσει μάσκα, με την εταιρία να συμπληρώνει πως το ρομπότ “αποπνέει μια φιλόξενη αίσθηση με φυσικά χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με ομαλό διάλογο”.

Το DAL-e μπορεί να μετακινηθεί αυτόνομα και να συνοδεύει τους πελάτες μέσα στην έκθεση. Φέρει οθόνη αφής στο πάνω μέρος του κεφαλιού του, μέσω της οποίας ο πελάτης θα βρίσκει περισσότερες πληροφορίες για τα αυτοκίνητα. Επίσης το ρομπότ μπορεί να συνδεθεί ασύρματα με μια μεγάλη οθόνη που βρίσκεται στην αντιπροσωπεία, αλλά και να ζητήσει από τους πελάτες να βγάλουν σέλφι μαζί του.

Εάν η πιλοτική λειτουργία του DAL-e είναι επιτυχής, η Hyundai ευελπιστεί να αναπτύξει περισσότερα τέτοια ρομπότ και να τα τοποθετήσει και σε άλλους εκθεσιακούς χώρους της Hyundai και της Kia.