Η Hyundai δεν έχει αποφασίσει ακόμη εάν θα συνεργαστεί με την Apple για την κατασκευή του αυτοκινήτου της δεύτερης. Η Hyundai δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι ήταν σε προκαταρκτικές συνομιλίες με την Apple, αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες.

Η Apple δεν αναγνώρισε ποτέ τις συνομιλίες με την Hyundai για την κατασκευή οχημάτων και δεν ήταν σαφές, εάν τέτοιες συνομιλίες εξακολουθούν να είναι ενεργές. Η Apple επιμένει συνήθως στο αυστηρό απόρρητο από τους πιθανούς συνεργάτες και τους προμηθευτές του για μελλοντικά σχέδια ή προϊόντα που δεν έχουν κυκλοφορήσει.

Είμαστε ενοχλημένοι και σκεφτόμαστε, αν είναι καλό να το κάνουμε ή όχι. Δεν είμαστε εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητα για άλλους. Δεν είναι σίγουρο ότι η συνεργασία με την Apple θα είχε πάντα εξαιρετικά αποτελέσματα,

δήλωσε στέλεχος της Hyundai που γνωρίζει τις εσωτερικές συζητήσεις για τη συνεργασία με την Apple.

Άνθρωποι που βρίσκονται κοντά στις συζητήσεις λένε ότι οι επιλογές που εξετάστηκαν περιλάμβαναν την Hyundai ή την Kia ως κατασκευαστή οχημάτων σχεδιασμένων από την Apple, αυτοκινήτων τα οποία θα πωληθούν με την ισχυρή, πανταχού παρουσία του αμερικανικού κολοσσού.

Η Hyundai είναι παραδοσιακά γνωστή για την απροθυμία της να συνεργαστεί με εξωτερικούς συνεργάτες, κατασκευάζοντας κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και όλα τα τμήματα από τον δικό της χάλυβα ενώ ακόμη και το εσωτερικό των αυτοκινήτων της κατασκευάζεται από την εταιρεία. Διαθέτει μια κάθετα ολοκληρωμένη αλυσίδα εφοδιασμού και είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος της Νότιας Κορέας. Αν και οι μετοχές της Kia και της Hyundai έχουν αυξηθεί λόγω των συνομιλιών, υπάρχει μεγάλη αντίθεση να γίνει κατασκευαστής συμβολαίων της Apple, ο οποίος και θα μπορούσε να διατηρήσει οποιαδήποτε συμφωνία με τον αμερικανικό γίγαντα, ανέφεραν στελέχη.

Η Apple και η Hyundai ξεκίνησαν για πρώτη φορά συνομιλίες για μια εταιρική σχέση αυτοκινήτου το 2018 σχετικά με την προσπάθεια της Apple, γνωστή ως Project Titan, με επικεφαλής τον Alexander Hitzinger, ο οποίος είναι τώρα στέλεχος της Volkswagen. Ωστόσο, η πρόοδος παρεμποδίστηκε από την απροθυμία της αυτοκινητοβιομηχανίας της Νότιας Κορέας να συνεργαστεί με τρίτους.