H Karma Automotive βρίσκεται στα πρώτα στάδια του σχεδιασμού ενός κινητήρα που θα της επιτρέψει να βγάλει στην αγορά ένα όχημα που θα τροφοδοτείται από το υδρογόνο που θα παράγεται εντός του αυτοκινήτου. Αν μπερδεύτηκες, δεν σε αδικώ.

1

Αυτή η τεχνολογία ακούγεται και είναι περίπλοκη, αλλά σύμφωνα με την εταιρία είναι απλούστερη από την διύλιση του. Η Karma ένωσε τις δυνάμεις της με τη Blue World Technologies, που έχει έδρα τη Δανία, ώστε να κάνουν πράξη τα σχέδια τους.

Με λίγα λόγια, το σύστημα είναι κατασκευασμένο γύρω από ένα στοιχείο κυψελών καυσίμου μεθανόλης, με το ρεζερβουάρ της τελευταίας να γεμίζει τόσο γρήγορα όσο ένα τυπικό ρεζερβουάρ βενζίνης. Στη συνέχεια, η χημική ουσία διέρχεται από έναν αναμορφωτή μεθανόλης, που την μετατρέπει σε υδρογόνο, το οποίο στη συνέχεια χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, για να κινήσει το όχημα. Αντίστοιχο σύστημα διαθέτει και το Gumpert Nathalie.

2

Όπως καταλαβαίνεις, η μεθανόλη είναι φορέας υδρογόνου, αλλά καμία από τις δύο εταιρίες δεν αποκάλυψε το παραπροϊόν του μετασχηματισμού. H Karma εξήγησε ότι προσθέτει αυτό το επιπλέον βήμα, επειδή το καύσιμο της μεθανόλης διατίθεται ήδη σε όλο τον κόσμο και μπορεί να αποθηκευτεί και να διανεμηθεί χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα υποδομή σε πολλές χώρες. Και, η μεθανόλη μπορεί να παραχθεί χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές.

Η Karma και η Blue World Technologies σχεδιάζουν να εγκαταστήσουν το σύστημα μετάδοσης κίνησης με μεθανόλη σε έναν στόλο από GSe-6, πριν από το τέλος του 2021. Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη Δανία, και το τι θα συμβεί μετά, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το αν η φάση των δοκιμών πάει ομαλά. Εάν αυτό συμβεί, οι δύο εταιρίες πιθανότατα θα ωθήσουν το σύστημα προς την παραγωγή, αν και δεν είναι γνωστό το κόστος της κατασκευής.