Ο Elon Musk παραχώρησε μια αναλυτική συνέντευξη στον Sandy Munro, τον CEO της Munro & Associates, που το 2018 είχε εξετάσει ένα Tesla Model 3 για να διαπιστώσει τα ελαττώματα που είχε το αυτοκίνητο. Τότε αλγεινή εντύπωση του είχαν προκαλέσει τα κενά που είχαν τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία σύμφωνα με τον Munro “ήταν ορατά από τον Άρη και θα περίμενε κανείς να τα συναντά σε κάποιο μοντέλο της Kia της δεκαετίας του 1990”.

Ο Munro 3 χρόνια μετά, ξαναπήρε ένα Model 3 ώστε να δει εάν η Tesla έχει βελτιώσει την ποιότητα κατασκευής του best-seller μοντέλου της. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που εντόπισε το Munro είναι η εφαρμογή της μπροστινής πόρτας του συνοδηγού με το φτερό, μιας και στο πάνω μέρος το διάκενο ανάμεσά τους είναι μικρότερο από 1 χιλιοστό, ενώ στο κάτω μέρος η απόσταση αυξάνεται στα 5 χιλιοστά.

Προβλήματα εντόπισε και στα δύο κομμάτια που δημιουργούν την πίσω κολόνα, μιας και δεν είναι τέλεια ευθυγραμμισμένα, ενώ μεγάλο είναι και το διάκενο της πίσω δεξιάς πόρτας. Επίσης διαπίστωσε πως τα φωτιστικά σώματα δεν είναι ούτε αυτά ευθυγραμμισμένα και σωστά τοποθετημένα. Ο Munro είχε καταλήξει λέγοντας πως η Tesla έχει βελτιώσει την ποιότητα κατασκευής του Model 3, αλλά απέχει ακόμη από το ιδανικό.

Στο video θα δεις τον Musk να λέει πως οι κριτικές του Munro ήταν ακριβείς, με τον CEO της Tesla να προσθέτει πως η εταιρία του χρειάστηκε χρόνο για να βελτιώσει την διαδικασία παραγωγής των μοντέλων της, βελτιώνοντας κατά πολύ τα διάκενα και την βαφή, αλλά εξακολουθεί να αγωνίζεται να κατασκευάζει αυτοκίνητα χωρίς προβλήματα στην εφαρμογή, στο φινίρισμα και στη βαφή,

Ο Musk χαρακτήρισε ως κόλαση την αύξηση της παραγωγής, που προκαλεί πολλά προβλήματα που η Tesla έπρεπε να λύσει. Αξίζει να δεις ολόκληρη τη συνέντευξη, με τον Musk να αναφέρεται επίσης στη νέα μπαταρία της Tesla, για τη διαδικασία παραγωγής των πάνελ, για την διαδικασία χύτευσης, ενώ εξάρει και την ποιότητα κατασκευής του BMW i3, όπως και το carbon πλαίσιο του.

Ο Musk λέει πως μια από τις σημαντικότερες ανησυχίες του για τη χρήση carobon είναι το γεγονός πως έχει έναν πολύ διαφορετικό συντελεστή θερμικής διαστολής από το αλουμίνιο ή τον χάλυβα.

Στόχος του Musk είναι να καταργήσει τα συστήματα 12 Volt στα Model S και Model X, μιας και τα συστήματα 48 Volt προσφέρουν πολλά οφέλη, όπως μειωμένο μέγεθος και λιγότερο βάρος καλωδίων.

Η συζήτηση ολοκληρώνεται για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων και την ταχύτητα με την οποία θα εισέλθουν στην αγορά τα επόμενα χρόνια.