Test drive: Δοκιμάζουμε το αυτόματο Mitsubishi L200 Double Cab

Σχετικά άρθρα

Σταθερή αξία στο χώρο των pickup η Mitsubishi, με το L200 να έχει παίξει σημαντικότατο ρόλο στην αναγνώριση της εταιρίας ως μιας έμπιστης λύσης, που πληροί όλα τα standards του επαγγελματία, και όχι μόνο.

Για την ιστορία να αναφέρω πως έχουν περάσει ακριβώς 40 χρόνια αφότου λανσαρίστηκε το πρώτο pickup ενός τόνου της ιαπωνικής εταιρίας και συνολικά έχει πάνω από 4,7 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, από τις οποίες περίπου οι 420.000 εξακολουθούν να κυκλοφορούν μέχρι και σήμερα στους δρόμους της Ευρώπης.

Το L200 αντιπροσωπεύει το 13% των πωλήσεων της Mitsubishi, κάτι που αντικατοπτρίζεται από τη δεύτερη θέση στο χάρτη των παγκόσμιων πωλήσεων της, ανάμεσα στο Outlander και το ASX. Όπως καταλαβαίνεις, η σημερινή -έκτη- γενιά του μοντέλου διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο για την εταιρία.

Το νέο μοντέλο παρουσιάστηκε στα τέλη του 208 στη Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης, όπου και παράγεται, μόλις 4 χρόνια μετά την πέμπτη γενιά. Αρχικά λανσαρίστηκε στην τοπική αγορά και σταδιακά κυκλοφόρησε στις αγορές της Ωκεανίας, της Μέσης Ανατολής, της Ευρώπης, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, καθώς συνολικά πωλείται σε περίπου 150 χώρες, όντας παγκόσμιο στρατηγικό μοντέλο για την Mitsubishi.

Εξέλιξη

Η εξέλιξη του νέου L200 ξεκίνησε με μία έρευνα μεταξύ πελατών pickup σε όλες τις σημαντικές αγορές του μοντέλου, ρωτώντας από επαγγελματίες μέχρι οικογένειες. Το feedback που πήρε η εταιρία ανέφερε ότι αυτό που ζητούν οι αγοραστές του μοντέλου είναι ένα σκληροτράχηλο, ανθεκτικό, σταθερό και δυναμικό pickup. Με “μπούσουλα” αυτά, αλλά και την αποδεδειγμένη ικανότητα της περασμένης γενιάς, η Mitsubishi παρουσίασε ένα νέο μοντέλο που αποτυπώνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της, ονόματι “Rock Solid”, και συνάδει με το DNA της.

Εμφάνιση

Παρότι τα pickups είναι εργαλεία δουλειάς, οι πελάτες τους δίνουν μεγάλη προσοχή και στην εμφάνιση τους. Έτσι, η 6η γενιά του L200 φέρει ένα ριζικά νέο παρουσιαστικό, το οποίο είναι τετραγωνισμένo μπροστά και με φαρδύτερους ώμους, έχοντας εντυπωσιακή παρουσία στον δρόμο. Το pickup της Mitsubishi υιοθετεί τη γλώσσα σχεδιασμού Dynamic Shield, που έχουμε δει στα νέα μοντέλα της εταιρίας (ASX, Eclipse Cross και Outlander), με την ψηλή γραμμή του καπό και τα φωτιστικά σώματα, να προσδίδουν στο νέο μοντέλο ένα πιο ισχυρό και επιβλητικό μπροστά μέρος. Η χρωμιωμένη λωρίδα στη μάσκα, ενώνει οπτικά τα φωτιστικά σώματα, με τον προφυλακτήρα να έχει σαφώς πιο δυναμικές γραμμές και να γίνεται μέρος του σχεδιασμού, προσθέτοντας οπτικό πλάτος.

Οι καμπύλες του σώματος αντιπαραβάλλονται με απότομες γραμμές, που προσδίδουν ένα σύγχρονο χαρακτήρα στο μοντέλο της Mitsubishi. Όπως βλέπεις, διαθέτει εντελώς νέο αμάξωμα, διατηρώντας όμως τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Mitsubishi, όπως η εκτεταμένη μεσαία γραμμή, η καμπύλη διαίρεση μεταξύ καμπίνας και καρότσας και οι έντονες οριζόντιες χαρακτηριστικές γραμμές, με τις τελευταίες να υπογραμμίζουν την ανάγλυφη στιβαρότητα και αντοχή ολόκληρου του αμαξώματος.

Το νέο L200 εξοπλίζεται με νέα φωτιστικά full LED σώματα (μεγάλη σκάλα, φώτα ημέρας και θέσης), με την υψηλή τους θέση να βοηθά επίσης κατά την οδήγηση σε πλημμυρισμένες περιοχές, ενώ παράλληλα προστατεύει τις μονάδες φώτων καλύτερα από ζημιές.

Η καρότσα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη με μία πιο τετράγωνη, πιο συμπαγή εμφάνιση, ενώ η διάταξη των πίσω φώτων φτάνει σχεδόν στην κορυφή της πίσω πόρτας και αγκαλιάζει τα πίσω φτερά ενισχύοντας την αίσθηση του πλάτους, του βάθος και της σταθερότητας. Η χαρακτηριστική σχεδίαση των πίσω φώτων και των φώτων στοπ LED, χαρίζει στο L200 πιο έντονη οπτική ταυτότητα και από πίσω, βελτιώνοντας την ορατότητα.

Η καρότσα των 2.5 τ.μ, είναι από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία, το ωφέλιμο φορτίο είναι 1.120 κιλά στην Club Cab έκδοση και 985 κιλά στην Double Cab. Δεν υπάρχει πάντως καμία διαφορά στη δυνατότητα ρυμούλκησης που είναι σε κάθε περίπτωση 3.000 κιλά με φρένα (100 κιλά λιγότερα από των εκδόσεων Double Cab) και 750 κιλά χωρίς φρένα.

Πιο χαμηλά, ο μεγαλύτερος πίσω προφυλακτήρας παρέχει καλύτερη προστασία χωρίς να επηρεάζει τη γωνία διαφυγής (που παραμένει στις 22 μοίρες όπως πριν). Το ίδιο ισχύει και για τα πίσω φτερά τα οποία στο πίσω τμήμα καλύπτουν μέρος του κενού της προηγούμενης σχεδίασης, για μεγαλύτερη στιβαρότητα. Ακόμα, το νέο L200 εφοδιάζεται με νέες ζάντες αλουμινίου, 18 ιντσών με έξι φαρδιές διπλές ακτίνες.

Παρότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας δεν έχει αλλάξει, η Mitsubishi έχει βελτιώσει την αεροδυναμική του L200, καθώς ενδεικτικά προστέθηκε μία διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος στα Club Cab μοντέλα, ενώ υπάρχουν και νέοι εξωτερικοί καθρέπτες.

Τελευταίο αλλά σημαντικό, η 6η γενιά του L200 έχει μήκος 5.225 χλστ. για το Double Cab (χωρίς τον πίσω προφυλακτήρα, έναντι 5.205 χλστ. για το απερχόμενο μοντέλο), κάτι που βοηθά στους ελιγμούς και τη διαδικασία στάθμευσης, εξακολουθώντας να έχει το μικρότερο κύκλο στροφής στην κατηγορία του, με μόλις 5,9 μέτρα, ενώ το βάρος του κυμαίνεται από 1.895 έως 2.035 κιλά.

Τετρακίνηση

Το L200 εξοπλίζεται με την τελευταία εξέλιξη του προηγμένου συστήματος τετρακίνησης Super Select 4WD-II, του μοναδικού της αγοράς που προσφέρει μόνιμη τετρακίνηση στο δρόμο και μόνιμη τετρακίνηση εκτός δρόμου με ύπαρξη και κοντών σχέσεων στην ίδια μονάδα. Έτσι, μπορείς να επιλέξεις την πιο κατάλληλη ρύθμιση του κιβωτίου τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Η αλλαγή από 2WD σε 4WD μπορεί να γίνει χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο, με ταχύτητα κάτω από 100 χλμ/ώρα (με εξαίρεση τη θέση 4WD Low/Lock), ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου.

Διαθέτει κεντρικό μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen και πίσω διαφορικό με λειτουργία κλειδώματος, που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου και παράλληλα ελέγχει την κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα, στο πρόγραμμα 4H mode, για εύκολη κίνηση σε μία μεγάλη ποικιλία επιφανειών. Αντίθετα με τον ανταγωνισμό, το Super Select 4WD-II φέρει επίσης κοντές σχέσεις (4LLc) για ακραίες off-road συνθήκες, όπου συνήθως τα ηλεκτρονικά συστήματα φτάνουν στα όριά τους.

Η 6η γενιά του L200, όμως, φέρνει δύο νέα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας που βελτιώνουν τις off-road δυνατότητές του. Έτσι, το πρώτο είναι το Off Road Mode, που ενεργοποιείται με ένα μπουτόν δίπλα στον επιλογέα της τετρακίνησης και διατίθεται τόσο με το χειροκίνητο, όσο και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock (μόνο σε 4LLc), με το σύστημα να χρησιμοποιεί το Active Stability Control και το Traction Control, ώστε να ρυθμίζει το ποσοστό ολίσθησης του τροχού για μεγιστοποίηση των επιδόσεων παντός εδάφους και εκκίνησης σε δύσκολες συνθήκες.

Το δεύτερο είναι ότι το νέο L200 διαθέτει για πρώτη φορά το σύστημα Hill Descent Control (HDC). Αυτό ενεργοποιείται με ένα διακόπτη δίπλα στον επιλογέα της τετρακίνησης και διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του οχήματος, σε μία κατηφορική διαδρομή όταν το φρένο του κινητήρα από μόνο του δεν είναι αρκετό. Το σύστημα μπορεί να διατηρεί την ταχύτητα του οχήματος σταθερή στα 3 – 20 χλμ/ώρα.

Πλαίσιο

Εκτός των δύο παραπάνω χαρακτηριστικών, στο νέο L200 έχει γίνει εκτενής χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής στην καμπίνα και την καρότσα. Η συνολική αντοχή και στρεπτική ακαμψία έχουν αυξηθεί με την αποτελεσματική χρήση ενισχύσεων στο διαμέρισμα του κινητήρα, στο πλαίσιο, την καμπίνα και τους συνδέσμους της καρότσας.

Ανάρτηση/φρένα

Από πλευράς ανάρτησης, διατηρώντας τη διάταξη της προηγούμενης 5ης γενιάς (ελατήρια μπροστά/φύλλα σούστας πίσω) για να επιτυγχάνει τον κατάλληλο συνδυασμό άνεσης και υψηλού φορτίου καρότσας σε πραγματικές συνθήκες, η νέα 6η γενιά του L200 φέρει αναθεωρημένης σκληρότητας ελατήρια και αυξημένης διαμέτρου αμορτισέρ εμπρός, ενώ και πίσω φέρει αναθεωρημένης σκληρότητας και μεγαλύτερου αριθμό φύλλων σούστας (από 5 σε 6), μαζί με νέα αμορτισέρ. Ακόμα, για το σύστημα πέδησης και στα μοντέλα με ζάντες 18”, οι εμπρός δίσκοι έχουν αυξηθεί από 294 χλστ σε 320 χλστ. και εφοδιάζονται με διπίστονες δαγκάνες.

Κινητήρας

Κάτω από το καπό του νέο L200 υπάρχει ένας νέος 2,2-λίτρων πετρελαιοκινητήρας. Αυτός είναι εξέλιξη του πλήρως αλουμινένιου 16βάλβιδου, τετρακύλινδρου κινητήρα common rail, άμεσου ψεκασμού με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής της οικογένειας “4N1” της Mitsubishi. Η απόδοση του αγγίζει τα 150 άλογα στις 3.500 σ.α.λ. και τα 400 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.

Φέρει ελαφρύτερα έμβολα, μπιέλες και στρόφαλο που συμβάλλουν στην πιο ομαλή και δυνατή επιτάχυνση σε όλο το εύρος στροφών. Αυτή η μείωση βάρους, που ήταν απαραίτητη για συμμόρφωση τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων της Ε.Ε. στο πλαίσιο του WLTP, επιτρέπει στο L200 να πληροί τις απαιτήσεις Euro 6d. Υπάρχει σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (SCR) με ψεκασμό ουρίας AdBlue, ώστε να μειωθούν οι εκπομπές NOx.

Ο κινητήρας εκτός το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, συνδυάζεται και με ένα εντελώς νέο αυτόματο επίσης έξι σχέσεων, όπως αυτό που είχαμε για δοκιμή, που αντικαθιστά το προηγούμενο 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, προερχόμενο από το Pajero. Αυτό είναι υψηλότερων επιδόσεων και συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων, ενώ είναι πιο αθόρυβο στις υψηλές ταχύτητες. Διαθέτει σύστημα start/stop, κάνοντας χρήση μιας ηλεκτρομαγνητικής αντλίας λαδιού με απλούστερο μηχανισμό.

Εσωτερικό

Και ενώ όλα τα παραπάνω ήταν βελτιώσεις στα σημεία, εκεί που πραγματικά έλαμψε η δουλειά των μηχανικών της Mitsubishi είναι στην καμπίνα του. Για ένα όχημα το οποίο χρησιμοποιείται καθημερινά σε απαιτητικές και πολύ συχνά ακραίες συνθήκες στις πιο απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, η προστασία μιας άρτια σχεδιασμένης καμπίνας είναι παράγοντας πρωταρχικής σημασίας.

Το εσωτερικό της 6ης γενιάς του L200 βελτιώθηκε σε αρκετούς βασικούς τομείς, όπως το τολμηρό πλαίσιο του κεντρικού πάνελ και των αεραγωγών και το μεταλλικό, τετράγωνο ένθετο του επιλογέα που καθιστούν την κονσόλα ακόμα πιο μοντέρνα και στιβαρή. Ακόμα, υπάρχει νέος πίνακας οργάνων, με πιο ευδιάκριτα όργανα, πιο περίτεχνα γραφικά, κεντρική οθόνη LCD, με την μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να ακολουθεί τη σύγχρονη τάση της εποχής. Εντύπωση προκαλεί και η ύπαρξη τεσσάρων θυρών USB, οι χώροι για μικροαντικείμενα εμπρός και πίσω, όπως επίσης και ο διζωνικός κλιματισμός.

Υπάρχουν νέα ηχομονωτικά, ηχοαπορροφητικά και αντικραδασμικά υλικά, που μαζί με την υψηλότερη ακαμψία του πλαισίου, της καμπίνας και της καρότσας, καταστέλλονται οι εξωτερικοί θόρυβοι για μεγαλύτερη άνεση της καμπίνας. Την άνεση στις μετακινήσεις συμβάλλουν οι μαλακές προστατευτικές επενδύσεις και στις ραφές της κονσόλας του πατώματος, στα υποβραχιόνια και το χειρόφρενο.

Η ορατότητα που προσφέρει η νέα σχεδίαση του εμπρός τμήματος με το υψηλότερο καπό (για να υπολογίζονται καλύτερα τα εξωτερικά όρια του οχήματος) και οι κάτω καθαριστήρες (για απρόσκοπτη εμπρόσθια ορατότητα), συμβάλλει σε μια απροβλημάτιστη χρήση του σε κάθε είδους συνθήκες, είτε εντός είτε εκτός δρόμου.

Συστήματα ασφαλείας

Το νέο L200 εφοδιάζεται με μια νέα πλατφόρμα συστημάτων ασφαλείας, τα οποία συναντάμε στα επιβατικά αυτοκίνητα, κάνοντας έτσι το ιαπωνικό pickup απόλυτα ασφαλές και στο δρόμο, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Ξεκινώντας από την λειτουργία πολλαπλών προβολών με πανοραμική εικόνα 360 μοιρών, χρησιμοποιώντας τις τέσσερις κάμερες που είναι τοποθετημένες μπροστά και πίσω και στους εξωτερικούς καθρέπτες. Με αυτό το σύστημα, ξεχνάς πλέον τις τυφλές γωνίες μπροστά, πίσω και στις δύο εμπρός πλευρές.

Συνεχίζοντας, υπάρχει το Forward Collision Mitigation (FCM), το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου (Blind Spot Warning) με λειτουργία Lane Change Assist function, με το Rear Cross Traffic Alert (RCTA) να χρησιμοποιεί μία μονάδα ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος που βρίσκεται στο εσωτερικό του πίσω προφυλακτήρα για την ανίχνευση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω ή στο τυφλό σημείο για τον οδηγό.

Εκτός των παραπάνω, υπάρχει το Ultrasonic Misacceleration mitigation System (UMS), που στόχο έχει τον μετριασμό των ζημιών σε ελιγμούς στάθμευσης από ακούσια επιτάχυνση, περιορίζοντας την ισχύ του κινητήρα.

Ακόμα, συναντάμε το σύστημα Multi Around Monitor (MAM), την λειτουργία πολλαπλών προβολών με πανοραμική εικόνα 360 μοιρών. Όλα αυτά προσφέρονται επιπλέον των όσων ήδη διέθεταν τα προηγούμενα μοντέλα L200, όπως Brake override system, Brake Assist, λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS), σύστημα Lane Departure Warning (LDW), Active Stability & Traction Control (ASTC), Hill Start Assist (HAS) και Trailer Stability Assist (TSA).

Φέρει αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας προβολέων, με το σύστημα αποφυγής ακούσιας επιτάχυνσης και περιορισμού πρόσκρουσης σε στενούς χώρους στάθμευσης – Ultrasonic Misacceleration mitigation System (UMS) να έχει στόχο τον περιορισμό των ζημιών σε μία σύγκρουση επιβραδύνοντας κατά την εκκίνηση ή την οπισθοπορεία. Τέλος, το σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας σε διασταύρωση – Rear Cross Traffic Alert (RCTA), χρησιμοποιεί μία μονάδα ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος που βρίσκεται στο εσωτερικό του πίσω προφυλακτήρα για την ανίχνευση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω ή στο τυφλό σημείο για τον οδηγό.

Τιμές

Έκδοση Τιμή
L200 Club cab Invite €28.200
L200 Club cab Intense Plus €31.500
L200 Double cab Invite MT €29.700
L200 Double cab Intense Plus ΜΤ €33.700
L200 Double cab Intense Plus ΑΤ €35.000
L200 Double cab Instyle Plus MT €37.000
L200 Double cab Instyle ΑΤ €39.000

Οδηγώντας

Ίσως ακούγεται κλισέ σαν φράση, αλλά η νέα γενιά του L200 είναι καλύτερη από ποτέ. Πως κάνεις, όμως, το καλό καλύτερο; Το βελτιώνεις στα σημεία, και όπως αναφέρει η Mitsubishi, το νέο L200 είναι βελτιωμένο κατά 51% σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά.

Από τα πρώτα μέτρα, αυτό που γίνεται άμεσα αντιληπτό ήταν δύο πράγματα. Η άριστη ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών και η πολύ καλύτερη και άνετη θέση οδήγησης. Εξηγώντας το πρώτο, το νέο πλαίσιο είναι το σημείο εκκίνησης και η αυξημένη στρεπτική ακαμψία του, επιτρέπει στην καλύτερη συμπεριφορά της ανάρτησης.

Από εκεί και πέρα, δίνεται προτεραιότητα στην αντοχή και την αξιοπιστία του, με το νέο L200 να συμπεριφέρεται όπως ένα μεγάλο SUV. Έτσι, το πίσω μέρος έχει πιο ομαλές και προοδευτικές αντιδράσεις. Επίσης, ο μικρότερος λόγος υποπολλαπλασιασμού της κρεμαγιέρας, με τις στροφές του τιμονιού να μειώνονται από τις 4,3 στις 3,8, και μαζί με την πολύ καλή ακτίνα στροφής (5,7 μέτρα για τη δικίνητη έκδοση και 5,9 μέτρα για τη τετρακίνητη), που συγκρίνεται με συμβατικό επιβατικό αυτοκίνητο, διευκολύνουν τον οδηγό για πρακτικές αστικές διαδρομές.

Τα σκληρά χώματα στο βουνό του Υμηττού, δεν προβλημάτισαν το παραμικρό, ενώ στην εθνική οδό μπορεί κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση ακόμα και σε απαγορευτικές ταχύτητες, κάτι που σημαίνει ότι το L200 είναι όχημα που μπορεί να σε πάει παντού, κυριολεκτικά.

Εκτός δρόμου, οι κοντές σχέσεις, η τετρακίνηση με το πίσω διαφορικό που κλειδώνει, καθώς και οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης (30 μοίρες), ράμπας (24 μοίρες) και διαφυγής (22 μοίρες), είναι τα εφόδια που θα σε ξεκολλήσουν από κάθε πιθανό σενάριο, με το κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει να είναι επιπλέον ατού.

Ο κινητήρας φάνηκε να έχει περίπου 500 σ.α.λ. μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας, ενώ η δύναμη του ήταν εμφανής από τις 1.800 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Δεν ενθουσιάζει με το τράβηγμά του και αρέσκεται να λειτουργεί στο μεσαίο φάσμα στροφών και δεν έχει ξεσπάσματα, ενώ δεν ενοχλεί με θόρυβο. Στα περίπου 500 χλμ. της δοκιμής, η μέση κατανάλωση πετρελαίου ήταν στα 8,2 λίτρα/100 χλμ., μια τιμή πολύ καλή για την κατηγορία.

Τέλος, το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί και αυτό, με μικρότερη διαδρομή στο πεντάλ, που το κάνει λίγο πιο απότομο, με τη μειωμένη απαιτούμενη δύναμη πέδησης να προσφέρει πιο ακριβής αίσθηση.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr