Η νέα γενιά της BMW M4 έχει δεχτεί έντονη κριτική για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό της μπροστινής μάσκας της και στο ακόλουθο video θα δεις τη νέα γενιά δίπλα από την προηγούμενη. Εσύ ποιο από τα δύο αυτοκίνητα θα ήθελες να έχεις στο γκαράζ σου;

Η νέα M4 παίρνει κίνηση από τον 3,0-λιτρο (2.993 κ.εκ.) twin-turbo εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα (S58), απόδοσης 480 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.650 έως 6.130 σ.α.λ. Στην Competition έκδοση η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και στα 650 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.750 έως 5.500 σ.α.λ.

Η κυλινδροκεφαλή είναι προϊόν 3D εκτυπωτή, με τη νέα μονάδα να διαθέτει σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, καθώς αυτό αγγίζει τις 7.200 σ.α.λ.

Οι “απλές” εκδόσεις συνδυάζονται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικά με το 8-τάχυτο αυτόματο M8HP75 κιβώτιο ταχυτήτων της ZF, ενώ οι Competition συνδυάζονται αποκλειστικά με το δεύτερο.

Για το 0-100 χλμ/ώρα, η M4 χρειάζονται 4,2 δευτ., ενώ για το 0-200 χλμ/ώρα 13,7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα ή τα 290 χλμ/ώρα με το προαιρετικό M Driver πακέτο. Η M4 Competition κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτ. και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα ή στα 290 χλμ/ώρα με το προαιρετικό M Driver πακέτο.