Παρά τις πρόσφατες αναφορές, η Tesla ξεκαθαρίζει πως δεν ενδιαφέρεται να αναπτύξει ένα νέο σύστημα αλλαγής μπαταριών (battery swap). Η εταιρία είχε παρουσιάσει ένα τέτοιο σύστημα πίσω το 2013 και το είχε θέσει σε λειτουργία από τα τέλη του 2014, ενώ σταμάτησε να το λειτουργεί από το 2016.

Εκπρόσωπός της είπε πως η φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ο καλύτερος τρόπος για να φορτίσουν οι μπαταρίες και πως η διαδικασία του battery swap είναι γεμάτη από προβλήματα και δεν είναι κατάλληλη για χρήση σε ευρεία κλίμακα.

Η Nio από τη μεριά της, διαθέτει 200 τέτοιους σταθμούς αλλαγής μπαταριών στη Κίνα από το 2018 και σύμφωνα με την εταιρία έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 500.000 αλλαγές μπαταριών. Η Nio είπε πως αντιμετωπίζει και αυτή έλλειψη σε τσιπ, κάτι που θα οδηγήσει στη μείωση της παραγωγής της.

Στις σχετικές ειδήσεις η Ample, μια εταιρία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, βγάζει στην αγορά το δικό της σύστημα αλλαγής μπαταριών, που μπορεί να αλλάξει μια μπαταρία μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά, με κόστος αντίστοιχο με αυτό της πλήρωσης ενός ρεζερβουάρ με βενζίνη.