O Mattias Ekstrom ετοιμάζει ένα αγωνιστικό Audi A1 για να τρέξει στο WRC

Σχετικά άρθρα

Η νεοσύστατη ομάδα EKS JC, του Mattias Ekstrom αναπτύσσει ένα Audi A1 Quattro προδιαγραφών Rally2, το οποίο θα μπορεί να τρέξει στις κατηγορίες WRC2 και WRC3, του παγκόσμιου πρωταθλήματος rally.

Το αγωνιστικό έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA σε συνεργασία με τη νοτιοαφρικανική εταιρεία Rally Technic, με τον Σουηδό πρωταθλητή να δηλώνει:

Όταν κυκλοφόρησε η νέα γενιά του Audi A1, ξέραμε ότι θέλουμε να φτιάξουμε κάτι από αυτό. Και αφού όλοι γνωρίζουν το πάθος μου για ράλι, έγινε γρήγορα σαφές ότι θα φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο ράλι. Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο. Απομένει απλώς να κάνουμε set-up του. Πρέπει να κάνουμε μερικά χιλιόμετρα δοκιμών και να συλλέξουμε πληροφορίες. Δεν έχουμε κάποια ημερομηνία για αυτό, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι θα δούμε το αυτοκίνητο σε ορισμένους αγώνες την άνοιξη/καλοκαίρι. Προς το παρόν, αυτό το αγωνιστικό είναι μόνο για δική μας χρήση, αλλά όταν θα είμαστε ικανοποιημένοι με την απόδοσή του, θα το προσφέρουμε για ενοικίαση ή αγορά σε άλλους αγωνιζόμενους.

Το τετρακίνητο A1 κινείται από έναν 1,6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, απόδοσης 265 ίππων και συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Ανανεώση για το Audi A3

Η Audi προχώρησε στην ανανέωση του A3, προσθέτοντας ένα ακόμη στυλ αμαξώματος, το allstreet που μοιάζει με crossover, έχοντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος...

WRC: Το Rally των Καναρίων Νήσων στο ημερολόγιο του 2025

Ακολουθώντας τα βήματα του Rally Λετονίας και του Rally Πολωνίας, τα οποία χρησιμοποίησαν το μονοπάτι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) για να συμμετάσχουν στο...

Επίσημο: Η Audi εξαγοράζει πλήρως τη Sauber

H Audi ανακοίνωσε σήμερα πως σχεδιάζει να αποκτήσει το 100% του Sauber Group, με τον Oliver Hoffmann να γίνεται ο υπεύθυνος για το πρόγραμμα...
Autoblog.gr