Ο Carsten Intra, CEO των επαγγελματικών αυτοκινήτων της VW, έκανε γνωστό πως το νέο Transporter (Τ7) θα παρουσιαστεί τον Ιούνιο, με το βανάκι να διαθέτει φωτιζόμενη μάσκα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα και θα προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση.

Σε ότι αφορά το νέο Amarok, θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2022, με το pickup να βασίζεται στη πλατφόρμα και στα μηχανικά μέρη του νέου Ford Ranger και θα προσφέρεται και σε αντίστοιχη έκδοση του Ranger Raptor.

Φήμες θέλουν το νέο Ranger Raptor να προσφέρεται είτε με δυο 3,0-λιτρους V6 κινητήρες, έναν 3,0-λιτρο βενζίνης απόδοσης 400 ίππων με 562 Nm ροπής και έναν πετρελαίου απόδοσης 253 ίππων με 600 Nm ροπής, είτε με τον V6 2,7-λίτρων EcoBoost κινητήρα βενζίνης του νέου Bronco, απόδοσης 310 ίππων με 540 Nm ροπής.

Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το μοντέλο να διαθέτει Fox αμορτισέρ, εκτός δρόμου ελαστικά, μεγάλα φρένα και μεγαλύτερα μετατρόχια, προκειμένου να αυξηθούν οι εκτός δρόμου ικανότητές του.

Η VW αναφέρει ότι το Amarok και το Ranger θα είναι εντελώς ξεχωριστά προϊόντα, κάτι το οποίο θα επεκταθεί και στις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ, αποφεύγοντας παράλληλα τις παγίδες των rebadging. Το νέο Amarok θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2022. Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Fod στη Νότια Αφρική.