Την ηλεκτρική έκδοση του G80 παρουσίασε σήμερα η Genesis. Το όνομα αυτής Electrified G80 και σχεδιαστικά διαφέρει από το G80 χάρη κλειστή μάσκα και από την θύρα φόρτισης. Επίσης υπάρχουν νέες ζάντες και ελαφρώς διαφορετικός πίσω προφυλακτήρας που δεν ενσωματώνει πλέον τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Είναι τετρακίνητο, με έναν ηλεκτροκινητήρα να βρίσκεται στον πίσω άξονα και έναν στον μπροστά, με το σύστημα να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να στέλνει τη κίνηση μόνο στον πίσω άξονα, όταν δεν απαιτείται επιπλέον δύναμη, βελτιώνοντας έτσι την αυτονομία.

Το Genesis Electrified G80 αποδίδει 370 άλογα με 700 Nm ροπής και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,9 δευτερόλεπτα. Όπως τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6, έτσι και το Genesis Electrified G80 διαθέτει την τεχνολογία που ονομάζεται Vehicle to Load (V2L), που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να χρησιμοποιεί ηλεκτρική ισχύ 3,6 kW για την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών.

Το Genesis Electrified G80 υποστηρίζει ταχυφόρτιση 350 kW που επιτρέπει στην μπαταρία του να φορτίσει από το 10 έως το 80% σε 22 λεπτά. Η αυτονομία του ανακοινώνεται στη Κίνα στα 500 χλμ στον κύκλο NEDC, με το αυτοκίνητο να φέρει και φωτοβολταΐκό πάνελ στην οροφή.

Φέρει ενεργή ανάρτηση που συνεργάζεται με μια κάμερα η οποία σαρώνει τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο, ενώ εξοπλίζεται και με το σύστημα Active Noise Control-Road που μειώνει τα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό της καμπίνας. Μέσω 4 αισθητήρων και 6 μικροφώνων, το σύστημα μετρά και αναλύει τους θορύβους που παράγει η κύλιση του αυτοκινήτου στον δρόμο και παράγει ηχητικά κύματα με αντίθετες συχνότητες.